Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 540 van 622 EersteEerste ... 40440490530538539540541542550590 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.391 t/m 5.400 van 6220
    Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ook hier weer opvallend hoe bij die 90s Gibbie de barsten in de lak horizontaal lopen en bij de oudere veel meer verticaal. Ik ben bij mijn eigen gitaar altijd blij als ik weet dat een barst mijn eigen schuld was en niet die van temperatuurschommelingen
    wel eens een gitaar gelakt voor iemand in Finland, echt weken mee bezig geweest om goed te krijgen en de nieuwe eigenaar kon nadat hij met -20 door Finland was gereist niet wachten met openmaken van de koffer tot dat de postbode weg was. volgens mij kon ik het geluid van het craqueleren tot in Heiloo horen, de hele lak bestond daarna uit piepkleine barstjes en van het hout er onder was eigenlijk niets meer te zien
    life sucks and then you die

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hotpepper01 Bekijk bericht
    Zag er maar een van mijn LPs zo uit...
    Mijn LP Custom uit 79 heeft zelfs géén ènkel barstje

Senior Member

Standaard

Ik vraag me ook wel eens af wat mensen met die dingen uitvreten? Mijn 78'er: ook -0- crack's of andere ellende, geen enkele van mijn 4 Gibson's of andere gitaren heeft er trouwens ook maar één.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Ach, beetje slijtage is niets. Als hij er zo uit gaat zien mag je je beginnen beetje zorgen te maken:

Gewoon een verfbrander erop zetten dus, dan krijg je dus dit😜

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kwispelhond Bekijk bericht
    Ik vraag me ook wel eens af wat mensen met die dingen uitvreten? Mijn 78'er: ook -0- crack's of andere ellende, geen enkele van mijn 4 Gibson's of andere gitaren heeft er trouwens ook maar één.
    Het ligt natuurlijk heel erg aan de lak, die is over de jaren toch wel min of meer, uh, 'verbeterd'.
    Ook is ons klimaat niet zo boeiend: weinig extreme temperaturen (vooral onder nul), weinig extreme schommelingen. Mijn CS stratocaster heeft al wel wat cracks her en der. Als het komende winter flink gaat vriezen zet ik hem eens een nachtje in de garage, kijken of er wat gaat barsten

Senior Member

Standaard

Tja, toen ik klaar was met de laatste lagen wit op mijn zelfbouw Junior aan te brengen zag ik dat de lak op een grote plek achter waar de brug zit, niet goed had gehecht en na dat ik een paar hele lelijke woorden had geschreeuwd, besloot ik om die lelijke plek maar met wat artwork af te dekken.

Ik heb vorig jaar een verhaal getekend over iemand die een meisje filmt en daar nam ik deze scene van.

En heb een paar uur met modelbouw verf, hele dunne penseeltjes en twee Police albums "Ghost in the machine" en "Synchronicity" die ik terwijl ik bezig was geheel heb afgeluisterd en hier is het resultaat.

Ik moet het nog wat transparant erover spuiten om het te verzegelen maar het is niet slecht al zeg ik het zelf.
    "Wie niet is ingeënt kan de pokken krijgen"
    - Willy Alberti

Senior Member

Standaard

Vandaag binnen gekomen, verkregen via inruil, een 2003 Custom Shop Les Paul Custom. Ben er nog niet uit wat ik met de pickups ga doen, maar eerst en vooral moeten er nieuwe snaren op, dit zijn precies elastiekjes

Nog een fotootje:

In heel goede staat voor z'n leeftijd, ben er erg blij mee
    Laatst gewijzigd door Baco; 25 juni 2014 om 19:28
    BlacKat - Diezel - Dean USA - G&L - Rhodes - Siggi Braun
    -> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...
    http://www.facebook.com/GuitarCandyBelgium

Senior Member

Standaard

Gaaf met die zwarte hardware.

Ik heb wel interesse in de EMG's + potmeters etc. mocht je ze er uit gooien.

Senior Member

Standaard

Hij is van 2005 trouwens

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten