Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telecastermaster Bekijk bericht
Bedankt voor posten.

Door je post heb ik mijn eigen DG-stomp ook maar weer eens afgestoft. Door een verhuizing onlangs was ie in een doos blijven liggen. Ik heb heb gelijk maar tot mijn officiële backup pedalboard gebombardeerd.

Ik heb verder nog een Torpedo Cab voor cab simulaties en ik ben werkelijk benieuwd hoe de DG-stomp + Torpedo Cab zich verhoudt tot de Axe-FX. Ik denk dat je een aardig eind in de richting komt. Zoals met de meeste modellers zijn ook bij DG-stomp de cab simulaties wat zwak (zeker vergeleken met de nieuwe generatie cab modellers).

Ik had trouwens ooit een topic geopend over de Dg stomp maar blijkbaar was niet iedereen het met me eens: http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...ght=pod-killer
Torpedo Cab lijkt me inderdaad een prima combinatie. Ik ga eens kijken wat het geeft als ik de DG-stomp als preamp gebruik en de Axe-Fx enkel als CAB.

Niet te begrijpen dat sommigen de POD beter vonden/vinden. Iedereen zijn eigen ding uiteraard, maar zoals je schreef: de feeling en interactie met je gitaar is veel beter. De Pod en ook de G3 voelden voor mij aan als plastiek, als niet echt.