Ik denk dat het voor de klavier componisten een lastig instrument was gezien zijn polyfone karakter. Harp weer dan wel maar daar zat vaak een frisse jonge dame bij dus dan friemelde je wat partijtjes voor harp er tussen. Aan zo'n gitaar zat steevast een oude verzuurde sok dus die liet je voor wat het was. Mijn theorie.