Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 756 van 904 EersteEerste ... 256656706746754755756757758766806856 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.551 t/m 7.560 van 9036
    Senior Member

Standaard

Ik ben wel eens wakkerder geweest..

Senior Member

Standaard

Sodeju die The Paul heeft mojo for days. Exacte bouwjaar? ( ben er uit 78, voel een GAS aanval aankomen aaaaargh)

Senior Member

Standaard

Zonder verder te kijken, niet uit de eerste serie, die hadden de elementen-schakelaar boven de knoppen zitten en niet op de Les Paul plaats zoals deze, dit is dus een latere versie.

Alhoewel???? Zie ik nou een dichtgemaakt gat boven de knoppen?? Die witte elementen-ringen zijn ook niet origineel dus ik vraag me dan af wat er nog meer aan verbouwd is en waarom? zou de lage prijs kunnen verklaren maar wel raar dat die verkoper hier helemaal niets over te zeggen heeft.
    Laatst gewijzigd door kwispelhond; 11 mei 2014 om 13:11

Senior Member

Standaard

Schakelaar is verplaatst, de gitaar lijkt ook wel opnieuw gelakt (hij glimt doe-het-zelf-lakkerig). En bij het schuren hebben ze de decal met het logo blijkbaar weggeschuurd? De hals is flink bespeeld, ik vermoed dat er nieuwe frets op gezet zijn, die zien er namelijk nog vrij netjes en hoog uit in verhouding tot de slijtage aan de toets. Op een van de foto's lijkt het alsof de frets iets omhoog komen vanaf de toets maar dat kan ook maar zo aan de foto liggen.
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pinchaholic Bekijk bericht
    Sodeju die The Paul heeft mojo for days. Exacte bouwjaar? ( ben er uit 78, voel een GAS aanval aankomen aaaaargh)
    Ik kijk nu eens goed naar de foto's, er staat er een met het serienr, dat geeft aan dat deze gitaar dus van dag 130 uit 1979 is.

Senior Member

Standaard

Kan iemand mij uitleggen waarom die gibson in, mijn ogen, zoo verschrikkelijk goedkoop is?

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LGK Bekijk bericht
    Kan iemand mij uitleggen waarom die gibson in, mijn ogen, zoo verschrikkelijk goedkoop is?
    Hallo LGK, probeer 'm als ie in je buurt zit! 300/400 is een goeie prijs voor zo'n plank! Ik kan het niet goed zien of er T-tops in zitten maar als dat zo is: doen! Ik weet niet of er extra geboord is om die routing te verplaatsen naar boven, dat zou zonde zijn, maar misschien zat die er al fabriek-af.

Eén van mijn favorieten, de The Paul! Heb er zelf 1 uit '78, volkomen versleten maar topding. 3 jaar terug gekocht voor 450. Dat was best weinig dacht ik.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LGK Bekijk bericht
    Ten eerste, het is vanaf, niet de vraagprijs. En ten tweede, er is flink aan gekloot en mist bovendien zijn logo. Het is nog best lastig te bewijzen dat het geen copie, die zijn er, is hoewel ik dat niet denk.

Senior Member

Standaard

Het logo staat er nog op !
    Maar de switch verplaatsen, dat is geen sinecure .
    Eventjes een gat boren van de jack tot de switch, misschien geraak je er langs de pup cavity, maar ik twijfel ...

s.
    If I can't fix it, you better bin it !!!

stijnkenens.eu en Stijn Kenens Luthier @ facebook

Senior Member

Standaard

Inderdaad, er staat wel degelijk een logo op de kop.
    Turn it up • Bring the noise

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten