kleine update:
![]()
"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix
Ik vraag me nou al een tijdje af, ik zie op sommige van deze mooie pedalenplankjes een soort patch tussen twee pedalen zonder snoer. zeg maar twee jacks aan elkaar. Ik heb zo iets gezien op Bax maar dat vond ik nogal aan de prijzige kant (25 euro voor 2 dacht ik zo uit mijn hoofd). Maar weten jullie hoe die heten en waar ik die het goedkoopste vandaan pluk. Dat scheelt een hoop ruimte op mijn plank.
Persoonlijk zou ik zulke dingen niet nemen. Er zit geen flexibiliteit in zulke jacks. bij het aan en uittrappen van je effect komt er dan spanning op de jackaansluitingen te zitten, bij veel pedalen zitten deze jacks op de PCB gesoldeerd. Het resultaat kan dus zijn dat de aansluitingen kapot kunnen gaan. Ten tweede, er zijn ook genoeg pedalen op de markt waar de zijkant net niet recht van is. De jacks zitten dus onder een héél kleine hoek in de behuizing. Dan gaat het al helemaal mis met deze jacks.
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
hmm oke, bedankt voor de info, dan houd ik het denk ik toch maar gewoon bij mijn draad![]()
Favorieten/bladwijzers