Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 463 van 867 EersteEerste ... 363413453461462463464465473513563 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.621 t/m 4.630 van 8664
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qwertyuiop Bekijk bericht
    Zo. Het een en ander aangeschaft (mobius, timeline en everman fuzz) en weer eens verbouwd, voorlopig weer ff klaar. Klein boardje met de essentiele zaken, en een groot board om lekker geluidjes mee te maken. Het grote board is nu nog voor alleen thuis, maar er komt nog een musicomlab op zodra ik de juiste voeding heb voor al die pedalen (pp mondo). De draadloze ontvanger verhuist dan ook naar het grote board denk ik.

grtzzz, Roger.
    Dan heb je zulke geweldige pedalen op je board, en dan zie ik de MXR CAE 404 booster/linedriver overdrive ertussen..... iew!
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Moderator

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qwertyuiop Bekijk bericht
    By the way, heb net die hof mini aangeschaft, wat een geweldige goed klinkende reverb is dat zeg! Makkelijk programmeerbaar ook. Alleen jammer dat je geen presets hebt op dat dingetje. Schakelaartje met drie presets zou helemaal geweldig zijn. Maar goed, geen klachten voor dat geld, klinkt echt goed!

grtzzz, Roger.
    Die HOF heeft wel een F te weinig om écht mojo te hebben!

"Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Dan heb je zulke geweldige pedalen op je board, en dan zie ik de MXR CAE 404 booster/linedriver overdrive ertussen..... iew!
    Yep, maar ik gebruik alleen de boost, die is top, de overdrive is niet om aan te horen idd.... Daar komt nog eens een andere boost voor, maar heb ff genoeg geld uitgegeven voorlopig (tenminste.. Dat zegt mijn vrouw..:-)

grtzzz, Roger.

Standaard

kleine update:

"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix

Senior Member

Standaard

Beetje schots een scheef maar het zit er allemaal op en het maakt herrie.

[IMG][/IMG]

[IMG][/IMG]
    prut...

Standaard

Ik vraag me nou al een tijdje af, ik zie op sommige van deze mooie pedalenplankjes een soort patch tussen twee pedalen zonder snoer. zeg maar twee jacks aan elkaar. Ik heb zo iets gezien op Bax maar dat vond ik nogal aan de prijzige kant (25 euro voor 2 dacht ik zo uit mijn hoofd). Maar weten jullie hoe die heten en waar ik die het goedkoopste vandaan pluk. Dat scheelt een hoop ruimte op mijn plank.

Senior Member

Standaard

Persoonlijk zou ik zulke dingen niet nemen. Er zit geen flexibiliteit in zulke jacks. bij het aan en uittrappen van je effect komt er dan spanning op de jackaansluitingen te zitten, bij veel pedalen zitten deze jacks op de PCB gesoldeerd. Het resultaat kan dus zijn dat de aansluitingen kapot kunnen gaan. Ten tweede, er zijn ook genoeg pedalen op de markt waar de zijkant net niet recht van is. De jacks zitten dus onder een héél kleine hoek in de behuizing. Dan gaat het al helemaal mis met deze jacks.
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apkebab Bekijk bericht
    Ik vraag me nou al een tijdje af, ik zie op sommige van deze mooie pedalenplankjes een soort patch tussen twee pedalen zonder snoer. zeg maar twee jacks aan elkaar. Ik heb zo iets gezien op Bax maar dat vond ik nogal aan de prijzige kant (25 euro voor 2 dacht ik zo uit mijn hoofd). Maar weten jullie hoe die heten en waar ik die het goedkoopste vandaan pluk. Dat scheelt een hoop ruimte op mijn plank.
    Hou je er wel rekening mee dat je daar je pedalen/jacks mee sloopt op den duur?

Edit: wat Buzzel zei.

Standaard

hmm oke, bedankt voor de info, dan houd ik het denk ik toch maar gewoon bij mijn draad

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten