Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 476 van 593 EersteEerste ... 376426466474475476477478486526576 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.751 t/m 4.760 van 5928
    Senior Member

Standaard

Allen, ik wil mij een strat-achtige kopen. Alleen zie ik door de bomen het bos niet meer... Ik zou het dus vrij veilig willen spelen en kiezen voor een American Fender. Maar wat is een goeie prijs voor een 2de hands standard/special/deluxe/... ? Die vrij recent zijn, geen speciale waardevolle oudere.

Zijn er dingen die jullie me nog kunnen aanraden bij de aanschaf van een Strat ? Bepaalde reeksen waar ik weg moet blijven... Enz Dank bij voorbaat
    Laatst gewijzigd door den titten; 19 april 2014 om 16:03
    After all is said and done. More is said than done.

Senior Member

Standaard

Ik heb zelf een standard uit '95, bevalt prima, maar als ik er nu één zou kopen, zou ik voor een american special gaan denk ik.

Senior Member

Standaard

Heb je het dan over de nieuwe of de oudere reeksen ? De oudere american specials die met van een locking nut waren voorzien enz ?
    After all is said and done. More is said than done.

Super Moderator

Standaard

Een Squier Stratocaster uit Korea is niet veel waard. Je kan hem beter houden of op internet zetten en elk bod accepteren. Van dit soort gitaren zijn er vele duizenden per week gemaakt en niet van de beste hardware. Een echt massaproduct.
    Vriendelijke groet,

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door den titten Bekijk bericht
    Heb je het dan over de nieuwe of de oudere reeksen ? De oudere american specials die met van een locking nut waren voorzien enz ?
    Geen idee. Zoveel heb ik me er niet in verdiept.

Standaard

mijn 2 warmoth custom stratjes.
    allebij iets donkerder in het echt

Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

Senior Member

Standaard

De nieuwe special serie heeft helemaal niks met de oude special serie te maken. De oude waren volgens mij, maar dat weet ik niet helemaal zeker, een soort van samenbrouwsel van Mexicaanse onderdelen die in de states samengevoegd werden. De nieuwe (mijne staat op de vorige pagina) is vanaf 2010 in productie. Persoonlijk vind ik het een hele fijne gitaar die veel bied voor de prijs. Het enige waar ik niet zo heel erg onder de indruk van ben is de fabrieksafstelling van de gitaar en het loont om een goed exemplaar uit te kiezen of om deze direct naar een bedrijfje te sturen die hem voor je afstelt.
    Yes, but you're aware that there's an invention called television, and on that invention they show shows?

Senior Member

Standaard

@YannickH

Dat zijn 2 hele mooie strats

Standaard

bedankt

het zijn 2 droom gitaren.
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

Senior Member

Standaard

Zo Strat heb ik, een American Special Series uit 1996, origineel met Floyd Rose en HSS, erg fijne en goed gebouwde gitaar met een krachtige sound...

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten