Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1285 van 1797 EersteEerste ... 285785118512351275128312841285128612871295133513851785 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 12.841 t/m 12.850 van 17961

Standaard

http://link.marktplaats.nl/m797408206

Chinese neppert.

Mist D-Tuna, binding op kop klopt niet (als het een Special is), tuners kloppen niet (moeten parelmoer knoppen zijn).
    Hout onder de Floyd is weggefreesd, geen birdseye maple toets.
    Logo klopt ook niet qua plaatsing en verhoudingen. Daarnaast zou de kop zwart gelakt moeten zijn.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witterwit Bekijk bericht
    Die kerel ken ik! http://www.backandforth.nl/ Ik zal er verder maar niks over zeggen

Senior Member

Standaard

Hahaha erg professionele website. Van alles wat je niet moet doen heeft deze website iets. Zelfs 'Comic sans ms'
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Senior Member

Standaard

Niet zozeer twijfel over de aangeboden waar, maar wel over het gezond verstand van de aanbieder: de versterkers staan nu al langer aan een jaar te koop aan erg overdreven prijzen. Versterkers die niemand wil hebben:
    Fender Bronco, solid state ampje, in tweeT uitvoering, voor €225
    Torque Twin Reverb voor €375, 20 jaar geleden een best aangename solid state versterker.
    Fender HOT versterker, made in USA(!) voor €475. Dat was 20 jaar geleden al bagger.
    Nogmaals, niets mis met de aangeboden waar, wel met de absurde prijzen, die al langer dan een jaar even hoog zijn. Hopelijk trapt er geen enkele beginner in...
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

GuitarPlansCollection

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johannes Bekijk bericht
    Die kerel ken ik! http://www.backandforth.nl/ Ik zal er verder maar niks over zeggen
    in de advertentie stond eerst dat je er ook een origineel logo bij zou krijgen; zodat je er een "echte " van kon maken.

Standaard

Op de Brosella gitaarbeurs kwam die kerel mijn Diamond Amps fotograferen. Hij zei doodleuk dat hij ze wou laten namaken in China :-(
    Getver...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kakihara Bekijk bericht
    Niet zozeer twijfel over de aangeboden waar, maar wel over het gezond verstand van de aanbieder: de versterkers staan nu al langer aan een jaar te koop aan erg overdreven prijzen. Versterkers die niemand wil hebben:
    Fender Bronco, solid state ampje, in tweeT uitvoering, voor €225
    Torque Twin Reverb voor €375, 20 jaar geleden een best aangename solid state versterker.
    Fender HOT versterker, made in USA(!) voor €475. Dat was 20 jaar geleden al bagger.
    Nogmaals, niets mis met de aangeboden waar, wel met de absurde prijzen, die al langer dan een jaar even hoog zijn. Hopelijk trapt er geen enkele beginner in...
    Vreselijk indeed

Standaard

Ter algemene informatie: ene Rob uit Den Haag zet al een aantal dagen meerdere keren per dag advertenties voor Maya en El Maya Les Pauls op marktplaats. De twee El Maya Les Pauls (en de foto's) komen bij mij vandaan, dus die gitaren heeft hij niet. Wees gewaarschuwd en zegt het voort.
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

Senior Member

Standaard

Even melden bij marktplaats ook eventueel?

Senior Member

Standaard

Sorry Nick, ik heb het bericht weer weggehaald, vond het toch wat te voorbarig om er iets over te zeggen en kan toch iemand schaden. Staat wel ophalen bij, dus ik geef 'm het voordeel van de twijfel. Blijft een wat aparte advertentie, dat wel...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten