Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 10 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 96
    Senior Member

Standaard

Ik heb geen ervaring met bestellen in de States. Wel in Engeland met BKP. Ook in Cornwall bestaan pakketdiensten en postkantoren. Had een HSS-set besteld, maar na installatie bleek the middlecoil niet rwrp (was wel zo besteld). Boel terug en twee dagen later wel de goede set in huis.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Senior Member

Standaard

Je moet inderdaad soms een beetje geluk hebben. Net een gitaar uit Japan binnen gekregen. Zondagavond besteld en vandaag al binnen. Ik moest iets van €33,- douanekosten extra betalen. Over ver iets bestellen kan echt lonen en de tijd van leveren is, mits de douane een beetje meewerkt, geen belemmering meer.

Senior Member

Standaard

Voor $60 (+verzendingskosten) heb je ook een Wilde L90. Klinkt als een opgevoerde PAF, maar kan net zo goed snappy, singlecoil-achtig klinken met het volume wat teruggedraaid. Denk midden tot eind jaren 70 Aerosmith (Bill Lawrence was destijds hun guitar tech) en Buck Dharma van BOC:

(Wel opletten als je gaat youtuben op die L90: de kans is groot dat je iets van ene Arjun Kaul tegenkomt. En dat is verschrikkelijk om aan te horen. Al is zijn sound op zich wel in orde... Kijk dan liever naar GearTalk.vn)
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

GuitarPlansCollection

Senior Member

Standaard

Thanks man, maar is niet helemaal wat ik zoek: ik zie een strat met een P90, maar ik zoek een humbucker voor een Les Paul custom :-)

Senior Member

Standaard

Wel degelijk L-90 en laat je niet misleiden door die '90', is gewoon een railhumbucker:

Maar hey, als het je niets zegt, ook geen probleem hoor
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

GuitarPlansCollection

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kakihara Bekijk bericht
    Voor $60 (+verzendingskosten) heb je ook een Wilde L90. Klinkt als een opgevoerde PAF, maar kan net zo goed snappy, singlecoil-achtig klinken met het volume wat teruggedraaid. Denk midden tot eind jaren 70 Aerosmith (Bill Lawrence was destijds hun guitar tech) en Buck Dharma van BOC:

(Wel opletten als je gaat youtuben op die L90: de kans is groot dat je iets van ene Arjun Kaul tegenkomt. En dat is verschrikkelijk om aan te horen. Al is zijn sound op zich wel in orde... Kijk dan liever naar GearTalk.vn)
    Pff hij speelt het met een delay... Ik maar klooien om die tweede en derde lijn gewoon er doorheen te spelen.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marc Oblivian Bekijk bericht
    Thanks man, maar is niet helemaal wat ik zoek: ik zie een strat met een P90, maar ik zoek een humbucker voor een Les Paul custom :-)
    je ziet duidelijk twee grote, zilverkleurige rails in de pickups zitten. Hoe kan je dan dat koppelen aan een p90?

Senior Member

Standaard

Via de sound...
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

Senior Member

Standaard

Lijkt me een railhumbucker.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muziekschuur Bekijk bericht
    Via de sound...
    de l90 lijkt totaal niet op een p90 qua sound. de p90 is ranzig en nasty, de l90 is cleaner, strakker, minder 'goor'. (en ook niet 'geer'. als we grappig willen doen )

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten