Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
@Yannick Ik ben al tijden op zoek naar zo'n ampcase met rackspace in NL. Mag ik vragen waar je hem vandaag hebt? Ziet er goed uit man
Laatst gewijzigd door Soulflyhigh; 19 maart 2014 om 12:33 Reden: verkeerde optie gekozen
ESPlayer
ik heb de case laten maken bij hesu cases. ik heb hem via guitar candy laten maken.
guitar candy is hier ook lid op het forum onder de naam baco.
check guitar candy maar eens op facebook
Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab
Je kan er ook gewoon 1 laten maken via Thomann: http://www.thomann.de/nl/thon_double_door_amp_case.htm
Heerlijk aan het snuffelen in dit topic.
Ik ben weer eens aan et rondkijken voor wat nieuws an zat te denken aan een Boogie head met cab maar kreeg ook een Quad in het vizier.
Ik twijfel enorm of ik niet een rackje bouw met een Quad, Intellifex, tuner, 50/50 en 2 EVM 1x12's van Boogie of toch kijk naar de Mark IV/V.
Er staat maar heel weinig op het net de laatste tijd, Het lijkt net of overal enorme prijzen voor gevraagd worden en er is maar weinig verloop meer... Heel vervelend... :-)
Maar goed... De twijfel is er... Head of rack... mmm moeilijk... Zeker als ik dit topic weer eens afstruin.
Screw you guys, I'm going home!!!!
...Als je je CAE pre-amp wegdoet Nocki, stuur mij dan een berichtje![]()
En wat betreft die 1x12 kastjes: sowieso doen!! Ik heb er een van TT Cabs en sinds gisteren en originele van Mesa (nog met oud " Boogie" logo)...waanzinnig geluid. Mn Engl 2x12 gaat er de deur voor uit.
Favorieten/bladwijzers