Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1278 van 1797 EersteEerste ... 278778117812281268127612771278127912801288132813781778 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 12.771 t/m 12.780 van 17961

Standaard

Ik zou toch zeggen een jaar of 20/25 minimaal en inderdaad dan moet het ook nog eens een gitaar zijn die op de een of andere manier aanspreekt.
    Sommigen denken dat elke oude gitaar vintage is, het moet wel enige verzamel waarde hebben vind ik.
    Wat een dom volk hier !!!!!!!!!!!!!!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Das gewoon een pre-historic ( google maar )

Deze komt uit 1986 (omdat het serienummer met een 6 begint), als mijn geheugen mij niet in de steek laat. Prima gitaartjes maar voor de collector misschien interessanter dan de speler.

Verkoper weet dat donders goed denk ik
    Dat zou (volgens de verkoper) niet kunnen. Hij zegt de gitaar geerfd te hebben en hem 34 jaar in zijn bezit te hebben. Volgtns hem mort hij dus minimaal 34 jaar oud zijn. Als hij uit 86 is is hij 28 jaar oud zijn.
    Maar het Zou me niet verbazen als hij gewoon liegt over de leeftijd,

Senior Member

Standaard

Uuhm tja als het zo lang geleden is dan gaat het besef van verstreken tijd vaak niet helemaal correct zijn, zal niet de eerste keer zijn dat ik mensen heb horen zeggen "al zeker 40 jaar in bezit" terwijl het een gitaar uit de eighties is.

Hoe dan ook, van wat ik op de fotos zie heeft het alles weg van een pre-historic. Je kunt hem nog vragen om foto's van alle holtes, van onderkant pickups en van de code op de potmeters; ik weet vrij zeker dat alles naar 1986 gaat wijzen. Hij zegt trouwens zelf ook dat er pickups uit de 80's inzitten, is dat niet een beetje toevallig?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Uuhm tja als het zo lang geleden is dan gaat het besef van verstreken tijd vaak niet helemaal correct zijn, zal niet de eerste keer zijn dat ik mensen heb horen zeggen "al zeker 40 jaar in bezit" terwijl het een gitaar uit de eighties is.

Hoe dan ook, van wat ik op de fotos zie heeft het alles weg van een pre-historic. Je kunt hem nog vragen om foto's van alle holtes, van onderkant pickups en van de code op de potmeters; ik weet vrij zeker dat alles naar 1986 gaat wijzen. Hij zegt trouwens zelf ook dat er pickups uit de 80's inzitten, is dat niet een beetje toevallig?
    Nou ja een pickup change hoeft natuurlijk niet altijd vlak na aanschaf te zijn gedaan. Ik heb gegoogled en daar kwamen geen gold tops uit uit 1986. Heb je toevallig een linkje? Ik geloof je gewoon hoor maar ben gewoon benieuwd.

Standaard

Zie net dat ie gereserveerd is. Hopelijk denkt de koper niet dat het een originele 57er is.

Senior Member

Standaard

Iemand de ad op 2ehands.be gezien die net verwijderd is ?

Was een Gibson 345 stereo uit 1967 voor 1200€ ?

Account vandaag aangemaakt en direct zo een ad erop, hij gaf me een adres in Groningen op en een telnummer maar geen reactie hierop...
    Fender Stratocaster '60 Relic -Fender Telecaster Closet Classic '60- Gibson R8
    Fender Blackface family

Standaard

Heb deze advertentie ook gezien,was dicht bij thuis dus de man een mailtje gestuurd om een afspraak te maken,liefst vanavond nog.
    Had hem ook serie nr gevraagd .
    Kreeg mailtje terug dat hij voor een week of 3 in Groningen/Drenthe was om familiale redenen.
    Hij gaf 3 optie,s
    Gitaar opsturen,was +13euro
    Ze in Holland gaan halen
    Of 3 weken wachten en dan ze in Tongeren ophalen als ze nog niet verkocht was,er waren veel kandidaten voor deze gitaar zei hij.
    Heb hem een mail terug gestuurd dat ik geen 1200 euro overschrijf zonder de gitaar te zien,maar als ze werkelijk van 1967 was en in zo een goede staat als hij schreef,dan ging ik ze in drente ophalen.
    Had hem ook nog foto,s en serie nr gevraagd.
    Geen reactie meer teruggekregen.
    Lijkt me niet zo zuiver.
    N
    Mvg Geert

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dabber Bekijk bericht
    Heb deze advertentie ook gezien,was dicht bij thuis dus de man een mailtje gestuurd om een afspraak te maken,liefst vanavond nog.
    Had hem ook serie nr gevraagd .
    Kreeg mailtje terug dat hij voor een week of 3 in Groningen/Drenthe was om familiale redenen.
    Hij gaf 3 optie,s
    Gitaar opsturen,was +13euro
    Ze in Holland gaan halen
    Of 3 weken wachten en dan ze in Tongeren ophalen als ze nog niet verkocht was,er waren veel kandidaten voor deze gitaar zei hij.
    Heb hem een mail terug gestuurd dat ik geen 1200 euro overschrijf zonder de gitaar te zien,maar als ze werkelijk van 1967 was en in zo een goede staat als hij schreef,dan ging ik ze in drente ophalen.
    Had hem ook nog foto,s en serie nr gevraagd.
    Geen reactie meer teruggekregen.
    Lijkt me niet zo zuiver.
    N
    Mvg Geert
    Juist dezelfde reactie gehad, heb hem gevraagd of hij een fake ad had geplaatst maar geen reactie van onze vriend tot nog toe..
    Fender Stratocaster '60 Relic -Fender Telecaster Closet Classic '60- Gibson R8
    Fender Blackface family

Standaard

Gaan we ook niks meer van horen denk ik.
    Wat zijn bedoelingen juist waren zullen we nooit weten

Mvg geert

Senior Member

Standaard

Zijn bedoeling was dat er zo veel mogelijk mensen 1200 euro aan hem overmaken..

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten