Ik zou toch zeggen een jaar of 20/25 minimaal en inderdaad dan moet het ook nog eens een gitaar zijn die op de een of andere manier aanspreekt.
Sommigen denken dat elke oude gitaar vintage is, het moet wel enige verzamel waarde hebben vind ik.
Ik zou toch zeggen een jaar of 20/25 minimaal en inderdaad dan moet het ook nog eens een gitaar zijn die op de een of andere manier aanspreekt.
Sommigen denken dat elke oude gitaar vintage is, het moet wel enige verzamel waarde hebben vind ik.
Wat een dom volk hier !!!!!!!!!!!!!!
Dat zou (volgens de verkoper) niet kunnen. Hij zegt de gitaar geerfd te hebben en hem 34 jaar in zijn bezit te hebben. Volgtns hem mort hij dus minimaal 34 jaar oud zijn. Als hij uit 86 is is hij 28 jaar oud zijn.
Maar het Zou me niet verbazen als hij gewoon liegt over de leeftijd,
Uuhm tja als het zo lang geleden is dan gaat het besef van verstreken tijd vaak niet helemaal correct zijn, zal niet de eerste keer zijn dat ik mensen heb horen zeggen "al zeker 40 jaar in bezit" terwijl het een gitaar uit de eighties is.
Hoe dan ook, van wat ik op de fotos zie heeft het alles weg van een pre-historic. Je kunt hem nog vragen om foto's van alle holtes, van onderkant pickups en van de code op de potmeters; ik weet vrij zeker dat alles naar 1986 gaat wijzen. Hij zegt trouwens zelf ook dat er pickups uit de 80's inzitten, is dat niet een beetje toevallig?![]()
Zie net dat ie gereserveerd is. Hopelijk denkt de koper niet dat het een originele 57er is.
Iemand de ad op 2ehands.be gezien die net verwijderd is ?
Was een Gibson 345 stereo uit 1967 voor 1200€ ?
Account vandaag aangemaakt en direct zo een ad erop, hij gaf me een adres in Groningen op en een telnummer maar geen reactie hierop...
Fender Stratocaster '60 Relic -Fender Telecaster Closet Classic '60- Gibson R8
Fender Blackface family
Heb deze advertentie ook gezien,was dicht bij thuis dus de man een mailtje gestuurd om een afspraak te maken,liefst vanavond nog.
Had hem ook serie nr gevraagd .
Kreeg mailtje terug dat hij voor een week of 3 in Groningen/Drenthe was om familiale redenen.
Hij gaf 3 optie,s
Gitaar opsturen,was +13euro
Ze in Holland gaan halen
Of 3 weken wachten en dan ze in Tongeren ophalen als ze nog niet verkocht was,er waren veel kandidaten voor deze gitaar zei hij.
Heb hem een mail terug gestuurd dat ik geen 1200 euro overschrijf zonder de gitaar te zien,maar als ze werkelijk van 1967 was en in zo een goede staat als hij schreef,dan ging ik ze in drente ophalen.
Had hem ook nog foto,s en serie nr gevraagd.
Geen reactie meer teruggekregen.
Lijkt me niet zo zuiver.
N
Mvg Geert
Gaan we ook niks meer van horen denk ik.
Wat zijn bedoelingen juist waren zullen we nooit weten
Mvg geert
Zijn bedoeling was dat er zo veel mogelijk mensen 1200 euro aan hem overmaken..
Favorieten/bladwijzers