Met betrekking tot LP en SG modellen sluit ik me hier helemaal bij aan. Ik begrijp prima dat er bewust
voor een andere headstock gekozen is/word, maar had iets anders genomen.
Ik heb toch wel een aantal Epi LP's in m'n handen gehad die echt heel redelijk van kwaliteit en klank
waren. Maar als ik dan kijk naar de headstock knap ik gewoon af...
Het zal best aan mij liggen hoor, ieder zijn ding, als je zo'n headstock wel prima vind heb je er
gewoon een kandidaat bij..
Maar de epiphone lp's uit de elite series hebben gewoon een Gibson headstock toch?
Die schijnen ook heel goed te zijn.
mmm..., epiphone.com laat uitsluitend die...., nou ja Epi kopjes zien...
Je zult gelijk hebben hoor, maar ik zie ze zo gauw even niet, ook niet tussen de "out of production" lijn.
Men heeft gekozen voor de klassieke Epiphone headstock (for what it's worth, want zo "klassiek" is die nu ook weer niet.
In de jaren 90 zijn er ook hier in Nederland kortstondig Epiphone LP's verkocht met een Gibson-vorm headstock. Ik meen dat deze tegenwoordig alleen op de lokale Aziatische markt nog beperkt te koop zijn (en die zie je inderdaad ook niet op de .com site). Via de reguliere importkanalen zul je ze hier in Nederland niet zien.
Turn it up • Bring the noise
En de Epi Elite serie was bijna net zo duur als de grote broertjes..
Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.
Ik vind dat als een verkoper NEPWAAR verkoopt en je hebt gezeik met de verkoper, je er ook een beetje om vraagt.
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Ja, met wat nuance erbij bedoel ik het zo helemaal. Het blijft ILLEGAAL. Het is exact hetzelfde als goedkope kleding met een duur labeltje erop gezet.
Laatst gewijzigd door the sure thing; 3 maart 2014 om 14:54
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Favorieten/bladwijzers