Bijna alle boogie's hebben problemen met spullen in de loop. Het enige wat ik had wat geen last gaf waren de Rocktron Intellifex en de TC Flashback X4. Die klonken beide goed.
Oplossingen die ik heb geprobeerd gaven geen geweldige verbetering dus ik heb met elke boogie een Intellifex gebruikt.
een mogelijkheid is
preamp out - A -> direct naar je poweramp
preamp out - B -> Gmajor -> poweramp
Dan mix je je signaal dus in de ruimte wat ik wel leuk vond klinken. Geen tremolo en volume effecten dus.
Andere mogelijkheid is een mixer. Ik had een CAE mixer met 2 G-majors en dezelfde mixer met 1 G-force (die heeft dezelfde problemen)
Helaas heeft een Boogie gewoon enorm veel problemen met zn loop. Ik heab andere amps gehad waarbij het verlies veel minder was.
Dit ligt natuurlijk ook enorm aan je bekabeling. Bij maar 1 goede kabel in je signal line is er nog geen verbetering. Pas als alles vervangen is hoor je dit soort dingen echt goed.
Als je gaat mixen van droog en nat signaal is het heel leuk om een compressor voor je effecten te gooien. Dat klink echt super zonder dat je de dynamiek van je spel negatief beïnvloed. Je droge signaal is het signaal wat er voor zorgt dat je lekker blijft spelen.
Favorieten/bladwijzers