Sorry voor het opgraven. Hoe bevalt hij inmiddels? Is het de combo versie? Ik kan het plaatje niet zien....
Ik vind Fryette wel echt interessante versterkers, kost helaas wel een behoorlijke duit.
Sorry voor het opgraven. Hoe bevalt hij inmiddels? Is het de combo versie? Ik kan het plaatje niet zien....
Ik vind Fryette wel echt interessante versterkers, kost helaas wel een behoorlijke duit.
Gitaarles en basles in Weert
www.gitaarschoolweert.nl
New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales
Favorieten/bladwijzers