Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 450 van 871 EersteEerste ... 350400440448449450451452460500550 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.491 t/m 4.500 van 8705
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Maar gedeeltelijk van mij, maar wel zelfgemaakt Het nieuwe plankje voor de bassist van Tank86:

Volgorde is gewoon van rechts naar links en de zelfbouwers zijn een (R) Catalinbread Sagrado Poblano Picoso boost met in dezelfde behuizing een Flatline compressor (altijd aan, maar schakelbaar), en (L) een Rebote 2.5 delay.

Volgend jaar wordt de patchbox vervangen door een iSP Decimator G-String.
    Net de iSP Decimator G-String er aan toegevoegd en de volgorde omgegooid:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door minas Bekijk bericht
    Het is een mooie TU2 :-) deze had ik nog liggen, gebruikte eerst een racktuner. Heb nog niet echt last van tone verlies met de tu2, welke tuner is een aanrader?
    De beste pedaaltuner ter wereld is de Turbo Tuner ST-200.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door minas Bekijk bericht
    Schizo910: mooi om de veranderingen over de jaren te zien. Ook erg mooi en net pedalboard (2013)!

Hoi FrankC, ik ben zeer tevreden over de Mobius. Gebruik zelf vooral de Chorus, vibe, Rotary en phaser. Deze klinken allemaal erg goed (naar mijn mening) en het scheelt zeer veel ruimte op mijn board. Goede aanrader als je overtuigende modulatie effecten en ruimte wilt op je plank.

Echt het meest overtuigende overdrive pedaal dat ik ooit bespeeld heb. Super gedefineerd en reageert perfect op je spel, tevens blijft het originele karakter van mijn versterker mooi intact waardoor het echt klinkt als een extra kanaal.

Het is een mooie TU2 :-) deze had ik nog liggen, gebruikte eerst een racktuner. Heb nog niet echt last van tone verlies met de tu2, welke tuner is een aanrader?

.
    De TU-3 is zeker een aanrader. Beter dan de TU-2. Ik heb ze allemaal gehad: de TC polytuners, Korg enz., maar de TU-3 is snel, nauwkeurig (meer dan de TU-2) en heerlijk felle LEDs
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

van de TU3 vind ik fijn dat je de felheid van de LEDs ook kunt aanpassen, in twee standen. Dus niet al te moeilijk doen, maar in een erg lichte omgeving kun je ze wat feller instellen. Stoort ook meer trouwens.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Ik heb ze allemaal gehad: de TC polytuners, Korg enz., maar de TU-3 is snel, nauwkeurig (meer dan de TU-2) en heerlijk felle LEDs
    Allemaal, dus ook de Turbo Tuner?

Senior Member

Standaard

Nee die niet. Ik zou die alleen kopen als ik gitaren zou moeten Intoneren. Hij is mij TE precies :-)
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Nee die niet. Ik zou die alleen kopen als ik gitaren zou moeten Intoneren. Hij is mij TE precies :-)
    Ik zweer er bij. Wat een prachtig apparaat, duidelijk, snel ... ik heb heel even een Polytune Mini gehad. Met nadruk op "heel even". Wat een bocht als je de TT gewend bent.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    ...
    De beste pedaaltuner ter wereld is de Turbo Tuner ST-200.
    De TU-1000 is toch de beste?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    De TU-1000 is toch de beste?
    Nee, dat is de grootste.

Standaard

Niet echt boutique, maar ben er nog best trots op, haha. De Zoom leek me praktischer dan een losse delay, reverb, stempedaal, tuner, volumepedaal, chorus etc. Zijn toffe sounds uit te halen. En ik hoef me geen zorgen meer te maken als er in een mail staat 'backline staat klaar' vanwege de gebalanceerde XLR en ampmodeling.

De Open Road is overigens echt fantastisch, heel 'ampy'. Heel goed ook met de 808 kopie van de J&H. Zit er wel aan te denken de Bad Monkey te vervangen door een 'gewone' boost. Hoewel de fanatici me me misschien eerder aan zullen sporen een aparte delay, chorus etc. te halen .

Standaard

Ach, als het voor jou werkt is het prima toch? Bovendien klinken in die multifx units de delays en chorussen vaak helemaal niet slecht, het zijn vooral de overdrives die het vaak af laten weten. Klinkt alsof je alles wat op je board hebt liggen goed doordacht hebt, goed bezig!

Zie ik daar een Ikea plankje?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten