Dat zegt meer over hoe er over de gitaar gedacht word dan over Badman zelf.
Oh, maar dat kan iedereen toch gebeuren?
Inderdaad! En dat nog op een vrijdag ook!!!!
Aaaaaach, gelukkig beschouw ik 13 als een geluksgetal en vrijdag de dertiende als een geluksdag. Nou jaaaaaa, niet echt natuurlijk, want ik ben nu eenmaal niet (bij)gelovig.
Mijn 10 punten zijn trouwens naar de Lasagna gegaan. Mijn ultieme strat-droom is al minstens 15 jaar lang een kopie van mijn door mezelf flink onder handen genomen Japanse Contemporary stratocaster, maar dan in exact deze door meneer Lasagna gefabriceerde kleur, icm de crème-kleurige elementkapjes en knoppies. Nogmaals, voor mij is dat de ultieme droomplank. Ik bewaar zoveel mooie herinneringen aan die gitaar en ik heb er onwaarschijnlijk veel mee opgetreden. Heerlijk!!!
Voor mij is het dan ook onbegrijpelijk dat Lasagne voor zijn prachtige Jazzmaster slechts 24 puntjes bij elkaar heeft weten te sprokkelen (waarvan 10 door uw eigen kleine Vulva).
O, nu weer...... Is het geen SCHOONHEID?!?!?!![]()
Laatst gewijzigd door telecastermaster; 15 februari 2014 om 08:59
The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.
- Charles Bukowski
Badman, wederom bedankt voor de enorme inzet! Het is toch echt een fenomeen op gitaarnet.
Iedereen gefeliciteerd met zijn behaalde plaats en bedankt aan die enkeling die op mij gestemd heeft![]()
9th Wonders! || The Droeftoeters
Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38
Favorieten/bladwijzers