congratz aan iedereen en badman dikke merci voor de moeite alweder.
congratz aan iedereen en badman dikke merci voor de moeite alweder.
WOW, Dank allen voor de vele punten! Tweede plaats? Onvoorstelbaar. En dat met een waardeloze foto, ik had zoveel detailfotos maar geen enkele fatsoenlijke overzichtsfoto. Ik sta versteld dat deze zelfbouw gitaar met erg afwijkende vorm en nogal veel bling bling zo hoog scoort![]()
Even ere wie ere toekomt :
Design is van John Backlund
Ik heb hem gebouwd
Eugen (Gun guitars - Oigun op dit forum) heeft het prachtige spuitwerk gedaan.
Een ietsje betere foto van de gitaar met mijn dochtertje er op :
![]()
- Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]
Een mooie winnaar,congrats Basvarken!
Ik heb 32 punten, jeuj, maar wat zien ik dan? De bedsteek van telecastermaster is boven mijn gibson geeindigd, WTF??!?
Geintje Peet.![]()
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Dank voor mijn puntjes! Mooie eerste plek en alle lof voor Badman!
Much points, such guitar. Alle winnaars gefeliciteerd, en dank voor alle punten!
50ste plek met een Jack en Danny van €117,- (wel gemodificeerd natuurlijk)![]()
En echt mooie gitaren in de top tien.![]()
Nou, iniedergeval geen laatste... hehe![]()
^ lol hehe
Iedereen gefeliciteerd met de behaalde plaats (everyone's a winner)!
Speciale felicitaties voor de nrs. 1, 2 en 3
Badman wederom bedankt voor de inzet.
(extraordinary congrats voor Woml, die kans heeft gezien om met een mandoline een 16de plaats in een verkiezing voor gitaren te veroveren - het is je gegund! )![]()
Favorieten/bladwijzers