Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 445 van 867 EersteEerste ... 345395435443444445446447455495545 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.441 t/m 4.450 van 8664

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hessepes Bekijk bericht
    Ik heb er ook zo'n 'plectrum houder dingetje' met plectra (plectrums?) tussen gedrukt - ook gewoon handig. Was dat nog niet opgevallen?
    Zie het nut van zo'n klokje wel in hoor
    Plectrumhouder heb ik er ook al opgeplakt zolang als dat ik met een pedalboard speel. Heeft me al meerdere malen gered! Die plectrumhouders voor om een mic stand vind ik om de een of andere reden niet zo handig.

Senior Member

Standaard

Wordt dat klokje niet opgepikt in je signaal eigenlijk?

Standaard

Gisteren mijn nieuwe plankje geknutseld, ik was ondanks hergebruik van de oude plank toch weer 10 euro verder bij de praxis.

De plexitone gaat de h9 in en vandaar naar de amp. De switcher kan 6 midi presets oproepen, thats it. De meest rechtse switch zet de wah on. Dat gaat met de hak, de rest van de voet staat dan eigenlijk al op het expressiepedaal.

Me happy!
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Netjes, Peter! Mooi compact ook zo.

Standaard

TY!

Ja, compact is het zeker, past zo achterin mijn combootje:

Is weliswaar een oude foto van de vorige carnatie van het bord, maar het is de zelfde plank en dan zelfs een cm minder diep.

Ik denk dat het geheel net niet in een gote fietstas past.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hessepes Bekijk bericht
    Is dat klokje nou het meest opzienbarende aan mijn pedalboard?
    Nee natuurlijk niet, maar je bent er wel makkelijk mee te plagen.

Mooi bordje Hester! Ziet er allemaal behoorlijk uitgekiend uit.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    TY!

Is weliswaar een oude foto van de vorige carnatie van het bord, maar het is de zelfde plank en dan zelfs een cm minder diep.

Ik denk dat het geheel net niet in een gote fietstas past.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Wordt dat klokje niet opgepikt in je signaal eigenlijk?
    1 Hz tikje uit je amp zeker

Sent from my GT-I8150 using Tapatalk 2
    Laatst gewijzigd door lauke_101; 3 februari 2014 om 23:12

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lauke_101 Bekijk bericht
    1 Hz tikje uit je amp zeker

Sent from my GT-I8150 using Tapatalk 2
    Ik meen het. Ik heb een zakmes met analoog klokje erin. Die heb ik weleens uit m'n versterker gehoord...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael AE Bekijk bericht

Haha, maar ik denk dat ik liever zoiets neem:

En dan wil ik ook zo'n zelfde doos voor mijn gitaar en amp plus board.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten