Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 442 van 867 EersteEerste ... 342392432440441442443444452492542 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.411 t/m 4.420 van 8664
    Senior Member

Standaard Post foto's van je (zelfgemaakte) pedalboard v2.0

mijn laatste reincarnatie. Onlangs de timeline aangeschaft, geweldig pedaal. De digitech en boss rv wil ik nog vervangen voor de flint. Ben nog bezig met een klein boardje met alleen het hoognodige. Die post ik later ook nog ff.

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qwertyuiop Bekijk bericht
    mijn laatste reincarnatie. Onlangs de timeline aangeschaft, geweldig pedaal. De digitech en boss rv wil ik nog vervangen voor de flint. Ben nog bezig met een klein boardje met alleen het hoognodige. Die post ik later ook nog ff.

Die Hardwire.. die helpt je hele geluid om zeep met dat digitale randje er in, althans, ik kan er niet naar luisteren maar jij hebt er geen last van?

Senior Member

Standaard

De tussenstand van m'n eerste pedalboard:

De Ola mag weg aangezien ik toch weer met presets wil gaan knutselen - gewoon iets om me bezig te houden denk ik - en dan mag er een Mobius voor in de plaats.
    Laatst gewijzigd door DarknessAwaits; 31 januari 2014 om 18:38
    DA - doet je goed!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Die Hardwire.. die helpt je hele geluid om zeep met dat digitale randje er in, althans, ik kan er niet naar luisteren maar jij hebt er geen last van?
    Jawel, daarom moet-ie ook vervangen worden door de flint ;-) ik gebruik ook vrijwel alleen de tremolo van de hardwire. Voor de vibe koop ik ooit nog wel eens zo'n pickle vibe ofzo. Gebruik ik toch niet heel veel. Iemand interesse in een hardwire tr7? ;-)

Moderator

Standaard

Ja euh... als Pepe zegt dat -ie je sound om zeep helpt door een digitaal randje dan kun je 't shaken hoor. Hoewel: de CF7 schijnt ook een kleine cult following te hebben, dus alles kan.

Senior Member

Standaard

Iemand interesse in een hardwire tr7? ;-)
    Hier ook! Het prijskaartje zit er nog op!

Ik ben ook over op de Flint en ik stoei er nog maar een paar dagen mee maar dat het nou een zoveel verschil maakt met een nano holy grail + Mooer trem... ik probeer het heel erg beter te vinden maar de jury beraadt zich nog.
    De Lex is in ieder geval heel veel beter dan de hardwire rotary.
    Eigenlijk wilde ik de Neo mini vent maar dat past niet op dat kleine boardje van mij en groter gaat het gewoon niet worden.
    Het was de delay er af of de tuner.
    Wel wennen na 20 jaar delayloos.

Senior Member

Standaard

En het tweede pedalboardje! Wordt alleen gebruikt met de gretsches en de mesa dc5 voor een bluesrock bandje.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael AE Bekijk bericht

Zo, even stiekem een crosspost van mijn nieuwe compacte board. Heel handzaam en klinkt super!
    Tof bordje Michael!!
    Hoe bevalt die Pure Boost? Kun je daar een eind uit de voeten mee op veel verschillende amps? Ik ben nu op zoek naar een ander drivepedaal voor mijn Marshall 1959, omdat mijn zo geliefde Box of Rock toch een beetje modder modder bulk in het laag mid-cut doet.. Die X-otic achtige pedalen lijken mij ook heel handig omdat je zoveel controle over de sound hebt.
    En wat is dit voor Pedaltrain? Pedaltrain 2?
    Laatst gewijzigd door Luke-wannabe; 1 februari 2014 om 17:31

Senior Member

Standaard

mijn laatste reincarnatie. Onlangs de timeline aangeschaft, geweldig pedaal. De digitech en boss rv wil ik nog vervangen voor de flint.
    Ik zou toch eens goed nadenken, ik heb de Flint en ik heb de Boss RV gehad, imho is de Flint overroepen op Reverb vlak, de tremelo is wel zwaar ok.

Ik heb daarstrak eens over de EHX Holygrail gespeeld en deze is ook zeer lekker maar als je daarna over een Fender (Twin) Reverb speelt ,tja...
    Fender Stratocaster '60 Relic -Fender Telecaster Closet Classic '60- Gibson R8
    Fender Blackface family

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten