Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 441 van 867 EersteEerste ... 341391431439440441442443451491541 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.401 t/m 4.410 van 8664

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edje kadetje Bekijk bericht
    Hoe kun je al die knoppen bedienen met je voeten? Met name van die blauwe, maar ook die smalle helemaal achteraan.
    De Bogner Blue is een stuk hoger dan de Big D die er voor ligt, dus dat is sowieso geen probleem. De Mooers achteraan hebben allemaal genoeg ruimte om ze te kunnen switchen, maar je moet het wel met beleid doen en niet met je volle stappers er op.

Dit board is erg over nagedacht en de pedalen liggen bewust zo dat ik alles dat vaak aan en uit moet op de juiste plek staat en alles dat ik minder vaak gebruik achteraan ligt. De vier Mooer pedalen aan het eind worden alleen gebruikt voor een heel nummer, of in stukken waar ik even de tijd heb om ze aan of uit te zetten. Geen tapdansen in 1 nummer dus.

Ben nog aan het wennen, maar ik heb er al mee gespeeld en tot nu toe werkt het allemaal perfect!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Netjes Michael en met tie wraps he, ik doe er zelf ook zoveel mogelijk mee.

Maar zie ik nou dat je board 100% TB is?
    Hey Peter, ja, volledig true bypass, maar de pure boost staat altijd aan en wordt dus als een soort buffer gebruikt. Ben er net even mee aan het rommelen geweest op verschillende amps en ik heb hem nu zo ingesteld dat het signaal direct de amp in hetzelfde klinkt als door het board heen. Straks even luisteren of de drives anders reageren met de boost, of dat ik toch voor een buffer ga, maar ik moet zeggen dat ik op dit moment heel tevreden ben!

En de tie warps zijn top. Veel steviger dan alleen velcro.
    Laatst gewijzigd door Michael AE; 31 januari 2014 om 11:15

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael AE Bekijk bericht
    Hey Peter, ja, volledig true bypass, maar de pure boost staat altijd aan en wordt dus als een soort buffer gebruikt. Ben er net even mee aan het rommelen geweest op verschillende amps en ik heb hem nu zo ingesteld dat het signaal direct de amp in hetzelfde klinkt als door het board heen. Straks even luisteren of de drives anders reageren met de boost, of dat ik toch voor een buffer ga, maar ik moet zeggen dat ik op dit moment heel tevreden ben!
    Ja dat werkt natuurlijk ook. Slim om meteen op je pedalboard je geluid met direct te matchen ipv dat op de amp te doen. Ik zie meteen mogelijkheden voor een nieuw pedaal, het unpedalboard pedaal.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Ja dat werkt natuurlijk ook. Slim om meteen op je pedalboard je geluid met direct te matchen ipv dat op de amp te doen. Ik zie meteen mogelijkheden voor een nieuw pedaal, het unpedalboard pedaal.
    Ja, ik had de Pure Boost eigenlijk als impuls gekocht om wat mee te experimenteren, maar voor dit soort doeleinden is het een perfect pedaal. Kan wel hoog en laag op mijn amps erbij gaan draaien, maar dit klinkt lekkerder in mijn oren.

Unpedalboard pedaal! Wat een topper. Ik zie er wel een toekomst in.

Standaard

Ik zie meteen mogelijkheden voor een nieuw pedaal, het unpedalboard pedaal.
    True bypass looper, niks nieuws ;-)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael AE Bekijk bericht
    Unpedalboard pedaal! Wat een topper. Ik zie er wel een toekomst in.
    Ja he, ik heb ook al een naam: unpedalboard me!
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lauke_101 Bekijk bericht
    True bypass looper, niks nieuws ;-)
    No way, unpedalboard me is different! En vooral ga je unpedalboard me nodig hebben om die 100% natuurlijke sound weer voor elkaar te krijgen!

Ik denk ook al aan een tweede pedaal: uncable me. Uncable me zorgt ervoor dat je gitaar klinkt alsof er geen kabel meer tussen gitaar en amp zit!

Met zowel unpedalboard me als uncable me op je nboard heb je gegarandeerd de sound waar zovelen al jaren naar zoeken!

Standaard

Maar dat is nog niet alles! Want wie nu bestelt krijgt een pakje unplectrums he-le-maal gratis!

Senior Member

Standaard

Unstring me is helemaal da bomb met zijn infrarode snaren. Geen onzuiverheden meer in je snaren. 100% topkwaliteit....

http://technabob.com/blog/2007/06/20...ings-attached/

Oordeel zelf hoe goed het klinkt:
    Laatst gewijzigd door telecastermaster; 31 januari 2014 om 12:21
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

- Charles Bukowski

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    Jammer dat het 'rommelig' is? Of jammer dat ze eigen voeding nodig hebben?
    Want T-Rex, Voodoo Labs en G-lab hebben genoeg oplossingen om je hele (mooie!) board te voorzien...
    Allebei. Zonder de Strymons kon ik m'n hele plank aan 1 daisy chain hangen zonder problemen. Maar de Strymons hebben dat liever niet. En ik heb verder nooit last gehad van voedingsproblemen, dus om een aparte voeding aan te schaffen vind ik overdreven, kost een hoop centen (de Strymons niet natuurlijk ).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
    Nee, dit is Bob Dylan noch Roger Waters, het is Niels D.
    Dingen die ik opgenomen/geproduceerd heb: Soundcloud

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten