Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 440 van 867 EersteEerste ... 340390430438439440441442450490540 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.391 t/m 4.400 van 8664
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Voldoet niet aan mijn criteria -klein/licht- maar wel heel erg mooi!

Wa's dat voor loopertje?
    Bedankt! Inderdaad niet zo klein/licht waar wel zeer leuk.

Dat is een Disaster Area Design DMC-3 midi controler.
    Die bestuurd zowel de Timeline als de Mobius.
    Zeer handig ding, ook heel praktisch met de Timeline is dat als je loops maakt je niet steeds in en uit de loop-functie op je timeline hoeft te gaan. Je kan gewoon met je voet een mode selecteren, loopen en ondertussen je delays of gelijk wat veranderen.
    En nu controleert deze ook de Mobius, zo hoef ik niet steeds met de top van mijn voet op zoek te gaan naar die ene switch ergens achteraan; alles zit aan de voorkant van mijn board.

Standaard

De mijne, redelijk simpel eigenlijk:

Enige wat ik jammer vind is dat de Strymons allebei hun eigen voeding nodig hebben. 2 adapters had ik ook wel naast m'n plankje kunnen leggen en bij het vervoer op de pedaaltjes, zo deed ik dat voorheen ook. Maar aan de andere kant, ik zou niet weten welke van m'n pedalen ik er nog bij zou moeten leggen, want ik mis niets zo
    Laatst gewijzigd door N.D.; 30 januari 2014 om 16:31
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
    Nee, dit is Bob Dylan noch Roger Waters, het is Niels D.
    Dingen die ik opgenomen/geproduceerd heb: Soundcloud

Senior Member

Standaard

Nitefly7: Bedankt voor je uitleg! Onze planken lijken qua functionaliteit wel erg op elkaar. Ik ga idd als ik het toch custom laat maken maar voor de inbouw. Het lijkt me bij doorverkoop ooit ook alleen maar een meerwaarde omdat de meeste amps toch wel een fx loop hebben. Voegt bij jou die arion chorus nog iets toe ten opzichte van de CDR?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door N.D. Bekijk bericht
    De mijne, redelijk simpel eigenlijk:

Enige wat ik jammer vind is dat de Strymons allebei hun eigen voeding nodig hebben. 2 adapters had ik ook wel naast m'n plankje kunnen leggen en bij het vervoer op de pedaaltjes, zo deed ik dat voorheen ook. Maar aan de andere kant, ik zou niet weten welke van m'n pedalen ik er nog bij zou moeten leggen, want ik mis niets zo
    Jammer dat het 'rommelig' is? Of jammer dat ze eigen voeding nodig hebben?
    Want T-Rex, Voodoo Labs en G-lab hebben genoeg oplossingen om je hele (mooie!) board te voorzien...
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rooker Bekijk bericht
    Nitefly7: Bedankt voor je uitleg! Onze planken lijken qua functionaliteit wel erg op elkaar. Ik ga idd als ik het toch custom laat maken maar voor de inbouw. Het lijkt me bij doorverkoop ooit ook alleen maar een meerwaarde omdat de meeste amps toch wel een fx loop hebben. Voegt bij jou die arion chorus nog iets toe ten opzichte van de CDR?
    De Arion is sporadisch voor een nep-leslie, of 80s chorus.
    de CDR gebruik ik eigenlijk alleen voor de delays, verbs en tremolo (of een eenmalig gek modulatie 'iets')
    Zoom is dus meer een ambience, reverb en weinig in your face modulatie.
    De Arion heb ik in een grijs verleden voor 20 gulden gekocht en toen geruild..
    Toen ik er weer eentje van eBay plukte, besloot ik dat ie niet weg mocht..
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door N.D. Bekijk bericht
    Enige wat ik jammer vind is dat de Strymons allebei hun eigen voeding nodig hebben.
    Waarom? Ze gaan gewoon op een enkele One spot?

Standaard

Zo, even stiekem een crosspost van mijn nieuwe compacte board. Heel handzaam en klinkt super!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael AE Bekijk bericht

Zo, even stiekem een crosspost van mijn nieuwe compacte board. Heel handzaam en klinkt super!
    Hoe kun je al die knoppen bedienen met je voeten? Met name van die blauwe, maar ook die smalle helemaal achteraan.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SBe Bekijk bericht
    Dat is een Disaster Area Design DMC-3 midi controler.
    Die bestuurd zowel de Timeline als de Mobius.
    Ja die disaster area herkende ik wel, ik bedoelde dus de tb-looper.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Netjes Michael en met tie wraps he, ik doe er zelf ook zoveel mogelijk mee.

Maar zie ik nou dat je board 100% TB is?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten