Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 92
    Senior Member

Standaard

Op mijn mobieltje (lastig te zien) vind ik het niet heel erg op elzen lijken. Vind het hout vrij vlekkerig. Is de gitaar extreem licht van gewicht?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Op mijn mobieltje (lastig te zien) vind ik het niet heel erg op elzen lijken. Vind het hout vrij vlekkerig. Is de gitaar extreem licht van gewicht?
    Nee weegt gewoon net zo als een Fender Strat hoort te wegen....

Standaard

Maar niemand kan me vertellen welk houtsoort het is?

Senior Member

Standaard

Maar ik begrijp het niet helemaal....
    Je wilt weten van wat voor hout je strat is.. Zodat je..??

Mij lijkt het logisch om is naar je amp te kijken. Je speelt over een bass versterker toch? Mis je dan niet veel hoog. Ik kan het mis hebben hoor..

Het geluid wat jij zoekt zit denk ik het meeste in een goede versterker. En dan moet je zeker kijken naar fender type versterkers.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LGK Bekijk bericht
    Maar ik begrijp het niet helemaal....
    Je wilt weten van wat voor hout je strat is.. Zodat je..??

Mij lijkt het logisch om is naar je amp te kijken. Je speelt over een bass versterker toch? Mis je dan niet veel hoog. Ik kan het mis hebben hoor..

Het geluid wat jij zoekt zit denk ik het meeste in een goede versterker. En dan moet je zeker kijken naar fender type versterkers.
    Ik snap er niks meer van,.. De een vraagt wat voor een houtsoort mn gitaar is de ander zegt dat t niet uitmaakt welk houtsoort t is?

Zoals ik al eerder zei ik speel idd over een basverstetker maar heb met mijn Fender over veel verschillende amps gespeeld zelfs een buizen versterker van Messa Boogie, maar t geluid staat me steeds niet aan......

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jurian95 Bekijk bericht
    Nee weegt gewoon net zo als een Fender Strat hoort te wegen....
    Owww, dan zijn we eruit, dan is het de houtsoort zoals Fender altijd hoort te gebruiken...

Senior Member

Standaard

Ik snap er niks meer van,.. De een vraagt wat voor een houtsoort mn gitaar is de ander zegt dat t niet uitmaakt welk houtsoort t is?

Zoals ik al eerder zei ik speel idd over een basverstetker maar heb met mijn Fender over veel verschillende amps gespeeld zelfs een buizen versterker van Messa Boogie, maar t geluid staat me steeds niet aan......
    Aha, ik wil je niet in de war brengen hoor.
    Waarom kijk je niet 2e hands ofzo voor een setje pickups. Dan ben je niet zoveel geld kwijt en dan weet je of andere pickups het geluid geven wat jij wil. Zo niet verkoop je ze weer en probeer je weer wat anders. Of misschien ligt het dan ook aan iets anders.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jerome Bekijk bericht
    Owww, dan zijn we eruit, dan is het de houtsoort zoals Fender altijd hoort te gebruiken...
    Bedankt voor dit niks toevoegende reactie....

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LGK Bekijk bericht
    Aha, ik wil je niet in de war brengen hoor.
    Waarom kijk je niet 2e hands ofzo voor een setje pickups. Dan ben je niet zoveel geld kwijt en dan weet je of andere pickups het geluid geven wat jij wil. Zo niet verkoop je ze weer en probeer je weer wat anders. Of misschien ligt het dan ook aan iets anders.
    vind ik eigenlijk een heel goed plan, maar wat voor een pickups zou je aanraden?

Senior Member

Standaard

vind ik eigenlijk een heel goed plan, maar wat voor een pickups zou je aanraden?
    ..en we zijn weer terug bij post 1.

De tips die eerder in het topic gegeven zijn waren niet goed?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten