-
25 januari 2014, 20:31
#2
Hey Morris !
Is inderdaad een super apparaat die Torpedo . Heb em getest naast een Axe 2 , beiden hetzelfde impuls ( Ownhammer V30 UK Studio mix ) . verbluffend goed !
Ik kon met beide combi's heel goed uit de voeten en voor live blijft de Axe 2 veelzijdiger.
Axe 2 marshall sim vs Torpedo + marshall top had ik gedaan, tja verschil blijft voor mij minimaal , maar kan me voorstellen dat als je enkele mooie buizen tops hebt , de Torpedo een MUST have ding is 
Veel plezier !
A+
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers