Hey Morris !
Is inderdaad een super apparaat die Torpedo . Heb em getest naast een Axe 2 , beiden hetzelfde impuls ( Ownhammer V30 UK Studio mix ) . verbluffend goed !

Ik kon met beide combi's heel goed uit de voeten en voor live blijft de Axe 2 veelzijdiger.
Axe 2 marshall sim vs Torpedo + marshall top had ik gedaan, tja verschil blijft voor mij minimaal , maar kan me voorstellen dat als je enkele mooie buizen tops hebt , de Torpedo een MUST have ding is

Veel plezier !
A+