Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 437 van 866 EersteEerste ... 337387427435436437438439447487537 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.361 t/m 4.370 van 8652
    Senior Member

Standaard

gewoon een true bypass loopertje? Moet je wel handmatig (of met de voet) schakelen...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TW-Pieter Bekijk bericht
    Hardwire tuner > Brunetti mercury box > Boss RV5 > Palmer octaver > Artec delay > TC ditto looper > amp.
    Alles wordt gevoed door een Harley Benton powerplant.
    Reverb zo ver vooraan ja? Ik zou 'm achter je delay plaatsen, voor je looper. Mijn MicroPOG doet het voor mijn drive ook beter dan er na ...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rooker Bekijk bericht
    Bestaat een dergelijke schakeling ook in de vorm van een kastje of pedaaltje wat je zo op je pedalboard kunt monteren?
    Hoe handig ben je?

Senior Member

Standaard

De huidige staat van m'n board. Ik ben er nog niet, ik wil de DD20 nog vervangen voor een TC flashback. Ik vind de DD20 te groot en omslachtig, maar wil wel graag de mogelijkheid tot taptempo (of audio tempo zoals bij de flashback) en dotted notes. Ik gebruik sowieso niet veel delay...

qua drives zal ik altijd blijven klooien, niet omdat ik nooit tevreden ben, maar. Gewoon omdat het zo lekker is... De furMachine is een Woollly Mammoth clone die ik heb gemaakt, ik ga nu een Death by Audio Fuzzgun namaken en kijk dan welke van de twee op mijn board mag blijven. Ook wil ik toch een keer een Rat proberen, maar omdat ik geen board vol oversturing wil zal de Sommare (MXR Distortion+ clone) of Mooer Solo dan van mijn plank afgaan...

Kortom, meer dan tevreden, maar afwisselen en blijven klooien is zo lekkerrrrrr.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Reverb zo ver vooraan ja? Ik zou 'm achter je delay plaatsen, voor je looper. Mijn MicroPOG doet het voor mijn drive ook beter dan er na ...
    Zal 't vanavond eens proberen, thanks voor de tip!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TW-Pieter Bekijk bericht
    Zal 't vanavond eens proberen, thanks voor de tip!
    Is een kwestie van experimenteren; ik noem alleen de "best practices" op, kunnen heel anders zijn voor jou.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910 Bekijk bericht
    De huidige staat van m'n board. Ik ben er nog niet, ik wil de DD20 nog vervangen voor een TC flashback. Ik vind de DD20 te groot en omslachtig, maar wil wel graag de mogelijkheid tot taptempo (of audio tempo zoals bij de flashback) en dotted notes. Ik gebruik sowieso niet veel delay...

Hoe bevalt die Xotic SP je Schizo? Heb op het moment de Wampler Ego compressor op m'n bord maar ik moet zeggen dat die Xotic mij ook wel trekt...

Senior Member

Standaard

Nahh.. Niet zo. Enkele pagina's terug post iemand zijn pedaltrain waar hij het ingebouwd heeft. Dat heb ik ook het liefst. Maarja, Wie kan dat en wat kost me dat? Vandaar de vraag voor een standaard kastje. Velcro er onder en gaan. Maar als iemand een tip voor een handige jongen bij mij in de buurt heeft houd ik me aanbevolen.

Mijn wens is: Sluit ik 2 jacs aan is alles in serie. sluit ik 4 kabels aan dan kan 1 input in de fx loop en de andere gewoon voor in de versterker.

Met als doel: Wanneer ik een versterker tegen kom zonder fx loop sluit ik 2 kabels aan en wanneer de versterker wel een fx loop heeft sluit ik net zo makkelijk 4 kabels aan. Het ziet er esthetisch ook mooier uit wanneer je alles aansluit op het bord.

Duidelijk

Edit: Wat een verrekt mooi bord hierboven trouwens Schizo!! Die zelfbouw pedalen moet je iets mee doen. Al klinken ze nergens naar ze zullen als zoete broodjes gaan!
    Laatst gewijzigd door Rooker; 21 januari 2014 om 19:08

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timotio Bekijk bericht
    Hoe bevalt die Xotic SP je Schizo? Heb op het moment de Wampler Ego compressor op m'n bord maar ik moet zeggen dat die Xotic mij ook wel trekt...

Bevalt bijzonder goed! Echt een hele fijne compressor!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rooker Bekijk bericht

Edit: Wat een verrekt mooi bord hierboven trouwens Schizo!! Die zelfbouw pedalen moet je iets mee doen. Al klinken ze nergens naar ze zullen als zoete broodjes gaan!
    Thanks, maar ik ben pas net begonnen met bouwen. Ik ontwerp de circuits ook niet zelf, hooguit wat aanpassingen op bestaande. Het is gewoon een leuke hobby...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten