Ik niet.![]()
Ik niet.![]()
Excuses voor mijn CAPS LOCK :-)
Maar nu serieus: wie wil er mee doen? Ik heb dikke George L kabel liggen en 3 van die gekleurde prulsnoertjes. Ik heb gebufferde en ongebufferde pedalen liggen. Ik zoek alleen nog iemand met een schakelbare looper, bij voorkeur een Lehle Dual of zo. Hoeft eigenlijk ook niet per sé..... Bedenk ik mij nu.
Wie wil er mee doen?
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Om het nog iets complexer te maken:
http://www.hugeracksinc.com/forum/vi...hp?f=1&t=84227
capacitance van de pluggen zelf
![]()
Wat een geneuzel! Speule!
Het geneuzel is slaapkamer gedoe. Niet onbelangrijk in je slaapkamer maar totaal niet relevant als je naast een drummer staat en in 400 paar ogen kijkt. Dan ben je al blij dat alles het doet en je geluid niet totaal suckt.
Ik zal hier ook eens enkele foto's posten. Het pedalboard is niet voor mij, maar wel zelf gebouwd.
Standaard mengpaneel kist met een dikke bodemplaat voor de pedalen. Onderaan zit een voeding, en de sennheiser wireless unit. De antennes heb ik verlengd zodat ze op het switchpaneel kunnen staan. Op het paneel kan je ook makkelijk switchen tussen wireless/wired mode voor input. Voor de rest zijn alle kabels op maat gemaakt. Ook een deel van de pedalen zelf zijn door mij gemaakt.
Dit dus. Vandaar dat ik liever sliertjes gebruik dan deze:
Het zou beter moeten werken dan George L. Hoe goed het ook lijkt, ik hou een grote kans op een slechte aansluiting. Dan moet ik weer even met de kabeltjes rommelen en dan doet ie het weer. Maar bij de eerste de beste keer op een pedaal trappen loop ik weer de kans op signaalverlies. Dan maar voor zekerheid...
Moet je maar goede setjes kopen Hans :P. Met mijn lava cable setje heb ik tot nu toe 0 uitval op 15 gigs (heb het setje sinds vorige jaar augustus).![]()
Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers
Favorieten/bladwijzers