Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 434 van 866 EersteEerste ... 334384424432433434435436444484534 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.331 t/m 4.340 van 8652

Senior Member

Standaard

Excuses voor mijn CAPS LOCK :-)

Maar nu serieus: wie wil er mee doen? Ik heb dikke George L kabel liggen en 3 van die gekleurde prulsnoertjes. Ik heb gebufferde en ongebufferde pedalen liggen. Ik zoek alleen nog iemand met een schakelbare looper, bij voorkeur een Lehle Dual of zo. Hoeft eigenlijk ook niet per sé..... Bedenk ik mij nu.

Wie wil er mee doen?
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Maar nu serieus: wie wil er mee doen? Ik heb dikke George L kabel liggen en 3 van die gekleurde prulsnoertjes.
    Dat is in totaal ongeveer een meter? Dan gok ik dat je 20-25% van wat er in dat filmpje wat hier gepost werd kunt en zult horen.

Overigens is 3 kabeltjes wel erg weinig voor een pedalboard, meestal zie je toch wel minimaal het dubbele maar vaak nog meer.

Standaard

Om het nog iets complexer te maken:
    http://www.hugeracksinc.com/forum/vi...hp?f=1&t=84227
    capacitance van de pluggen zelf

Senior Member

Standaard

Het geneuzel is slaapkamer gedoe. Niet onbelangrijk in je slaapkamer maar totaal niet relevant als je naast een drummer staat en in 400 paar ogen kijkt. Dan ben je al blij dat alles het doet en je geluid niet totaal suckt.

Senior Member

Standaard

Ik zal hier ook eens enkele foto's posten. Het pedalboard is niet voor mij, maar wel zelf gebouwd.

Standaard mengpaneel kist met een dikke bodemplaat voor de pedalen. Onderaan zit een voeding, en de sennheiser wireless unit. De antennes heb ik verlengd zodat ze op het switchpaneel kunnen staan. Op het paneel kan je ook makkelijk switchen tussen wireless/wired mode voor input. Voor de rest zijn alle kabels op maat gemaakt. Ook een deel van de pedalen zelf zijn door mij gemaakt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Het geneuzel is slaapkamer gedoe. Niet onbelangrijk in je slaapkamer maar totaal niet relevant als je naast een drummer staat en in 400 paar ogen kijkt. Dan ben je al blij dat alles het doet en je geluid niet totaal suckt.
    Dit dus. Vandaar dat ik liever sliertjes gebruik dan deze:

Het zou beter moeten werken dan George L. Hoe goed het ook lijkt, ik hou een grote kans op een slechte aansluiting. Dan moet ik weer even met de kabeltjes rommelen en dan doet ie het weer. Maar bij de eerste de beste keer op een pedaal trappen loop ik weer de kans op signaalverlies. Dan maar voor zekerheid...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Moet je maar goede setjes kopen Hans :P. Met mijn lava cable setje heb ik tot nu toe 0 uitval op 15 gigs (heb het setje sinds vorige jaar augustus).
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef Bekijk bericht
    Moet je maar goede setjes kopen Hans :P. Met mijn lava cable setje heb ik tot nu toe 0 uitval op 15 gigs (heb het setje sinds vorige jaar augustus).
    Mijn George L's gaan al veel langer mee.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten