Haha wat goed, de3ze kende ik nog niet.
Is die ouwe 'i am your new god little boys, check this shit' alweer eens opgedoken? Is er destijds afgehaald, volgens alles door zijn management.
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Willen jullie Yngwie, mijn jeugdheld, niet zo afzeiken aub.
![]()
Ik heb ook dingen uit mijn jeugd waarvoor ik me schaam.![]()
De beste 'shreds' persiflage die ik gezien heb tot nu toe![]()
Wie niet.
Ik kwam deze nog tegen op FB, voor de oude, pre-Metallica hardrockers onder ons:
Bijna 4 uur lang '80's hardrock/heavy metal.
Ik vind vooral MSG erg gaaf!
http://youtu.be/rT61oVBpNyA?t=3h32m24s
Ja msg is gaaf, moet je horen hoe ze met zijn allen die eindlick met vertraging spelen in doctor, superstrak! Ik denk niet dat ze op red bull draaiden...
Matthias jabs kan het ook echt wel, net als die gast van quiet riot, maar die nummers vind ik dan weer niet te doen haha.
Leuke tijd! Ik heb dit toen met een heel stel zitten kijken, was erg gezellig.
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Volgens mij heb ik in dat jaar, of in '84, mijn eerste optreden gehad, in het dorpshuis van Kloosterhaar, voorprogramma Warrior (later Emerald). Wij speelden toen 5 nummers, waaronder Doctor Doctor, en ik kan me nog herinneren dat ik ook geen Red Bull gebruikte, maar die eindlick valt best mee volgens mij.
Wereldtijd inderdaad. Mijn broertje heeft het concert nog opgenomen met zijn radio-cassetterecorder, welke pal voor de TV op de grond stond, en elke keer als het een heel of half uur was, hoorde je de klok in de huiskamer er doorheen slaan.![]()
Haha warrior, those were the days, incl cassetterecorder voor de tv.
Nee die lick is niet moeilijk maar je moet even luisteren hoe ze samenspelen, machtig strak en recht op zijn kop!
Favorieten/bladwijzers