Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 430 van 866 EersteEerste ... 330380420428429430431432440480530 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.291 t/m 4.300 van 8652
    Senior Member

Standaard

@ Nitefly: naar aanleiding van jouw Zoom plankje heb ik ook maar besloten om mijn G3 ook op een plankje te monteren. Ik vind het een heel goed idee. Het wordt dan elleen een G3 + footswitch + expressie pedaal + voeding.
    Wat heb jij trouwens voor voeding voor je board?
    En waarom heb je er nog een tuner (?) op?
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

- Charles Bukowski

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telecastermaster Bekijk bericht
    Gebruik je ook nog de Zoom footswitch voor tap tempo?
    http://www.bax-shop.nl/footswitch/zo...FclQ3godr3sASQ
    (nog) niet, ik moet nog even kijken of met zo'n verloopje, of met solderen (Ashbass mods) kijken of ik een expressiepedaal én footswitch op 1 'Control in'-ingang kan aansluiten

@ Nitefly: naar aanleiding van jouw Zoom plankje heb ik ook maar besloten om mijn G3 ook op een plankje te monteren. Ik vind het een heel goed idee. Het wordt dan elleen een G3 + footswitch + expressie pedaal + voeding.
    Wat heb jij trouwens voor voeding voor je board?
    En waarom heb je er nog een tuner (?) op?
    De tuner heb ik via de tuner-out van het volumepedaal aangesloten, omdat ik tijdens het spelen graag in de gaten hou of het allemaal nog klopt. Ik heb altijd een 'altijd aan'-tuner op plankje gehad, en het geeft een soort rust in mijn hoofd.
    Zo zat ik vorig jaar in 'n orkestbak te spelen, terwijl er opgenomen werd op de laatste avond. En natuurlijk was mijn g-snaar een tikje naar onder 'geschoven' voor of tijdens mijn solo.
    Het is dan fijn om binnen 5 seconden je volumepedaal terug te trekken, g-snaar te stemmen en weer vrolijk verder te spelen (op de opname hoor je er vrijwel niets van, behalve dat de gitaar nu zuiverder klinkt..)

Ik twijfel steeds meer of ik niet gewoon mijn Korg Pitchclip (clip-on tuner) moet gebruiken, zodat ik op dit plankje plek heb voor een EHX Freeze... Maar bovenstaand 'paniek-moment' geeft wel aan dat een altijd-aan tuner gewoon bij me hoort..

Ik voed de Dano en de Zoom via de standaard adapter van de Zoom + een daisy chain.
    Bij high gain heb ik last van de bekende G3-fluittoon, maar ik denk dat dit meer een software/convertor probleem is dan een voedingsprobleem.
    Als ik de kans krijg voed ik de G3 eens apart.
    Tot die tijd gooi ik een gate achter de high gain amp models.
    En 90% van de tijd speel ik met een Bassman-model, en schop ik tegen de Dano voor wat drive..
    Laatst gewijzigd door Nitefly7; 8 januari 2014 om 10:43
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Foto is niet echt goede kwaliteit maar dit is mijn bordje .
    De Analog Man KOT staat op een pedal booster van Pedaltrain, dit is een verhoogje, echt handig!

Fender Stratocaster '60 Relic -Fender Telecaster Closet Classic '60- Gibson R8
    Fender Blackface family

Standaard

Mooi plankje! Hoe is die box of rock? ik heb de ZVEX distortion besteld, komt volgende week binnen. Dat is geloof ik de overdrive kant van de box of rock, identiek maar met nog een paar schakelmogelijkheden.

ik ben nu ook bezig met een nieuw bordje. Het wordt een pedaltrian pro, de grote dus.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dikkiedik Bekijk bericht
    Mooi plankje! Hoe is die box of rock? ik heb de ZVEX distortion besteld, komt volgende week binnen. Dat is geloof ik de overdrive kant van de box of rock, identiek maar met nog een paar schakelmogelijkheden.

ik ben nu ook bezig met een nieuw bordje. Het wordt een pedaltrian pro, de grote dus.
    Ik heb zelf ook een Distortron (zie foto van mijn plank een paar pagina's terug). Ben er zelf erg tevreden over, perfect voor de muziek die ik speel (rock covers, vnl. uit de jaren 60 en 70). Lekker klinkende, transparante scheur. Draai zelf de drive meestal maar tot +/- 2u00. Heel leuk ook om met de volumeknop van je gitaar te spelen over die Distortron.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dikkiedik Bekijk bericht

De BOR is de beste pedaal die ik OOIT gehad heb en ik zit al +70 dus dit kan tellen

Veel plezier met jouw ZVEX.
    Fender Stratocaster '60 Relic -Fender Telecaster Closet Classic '60- Gibson R8
    Fender Blackface family

Senior Member

Standaard

M'n Halo Chorus en Carbon Copy hebben plaats gemaakt voor de Disaster Transport en Infinity. Ben van plan om met m'n projectje ook live te gaan spelen, vandaar die mega looper.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dacrow Bekijk bericht
    De BOR is de beste pedaal die ik OOIT gehad heb en ik zit al +70 dus dit kan tellen

Veel plezier met jouw ZVEX.
    Cool! Ik kan niet wachten, volgende week komt het pedaal binnen. Pedaltrain wss ook, dus dan even knutselen en alles er op zetten, fototje komt dan ook weer online

Member

Standaard

Hier een DIY pedalboard , er moet enkel nog een delay pedal bijkomen, dacht aan de EHX deluxe memory boy

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flyingpig Bekijk bericht
    Hier een DIY pedalboard , er moet enkel nog een delay pedal bijkomen, dacht aan de EHX deluxe memory boy

Pas je wel op met die "dubbele jacks"? Daar kun je je pedalen mee slopen.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten