Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 429 van 866 EersteEerste ... 329379419427428429430431439479529 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.281 t/m 4.290 van 8652
    Senior Member

Standaard

Thanks, ik heb mijn floorcontroller eens opgemeten en die is 47 x 21.6 x 4.5 cm. Dat zou dus net moeten passen... of net niet, hehe....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Ik kan het zelf niet beter opmeten dan dit:

495 is de binnenmaat, zonder de "ophangbeugels".

Senior Member

Standaard

MIjn zelfbouw project in mijn Showmaster case 24 is gestrand... Teveel geklooi en te weinig tijd. Dus alles maar weer op een pedaltrain 1 geplempt:

Senior Member

Standaard

Bezig met een nieuw pedalboard. De buren zullen wel niet blij zijn, maar ik kan mooi kabaal maken met alle pedalen thuis (die staan normaal in de oefenruimte).

Dus. volgorde zoals ik het nu bedacht heb.
    Gitaar-->Buffer(niet op foto)-->Tuner-->Wah(gemod, heeft geen buffer meer)-->greenringer (dat is een vuile octaver)-->Tubescreamer (clean, te gebruiken als gain boost voor de rest) --> Plexi drive (main drive nu, wil ik nog wat anders voor) --> Fuzz face (fulltone 69'/Joe bonamassa crisscross clone)--> Tonebender --> EA Tremolo --> EP Booster --> Mooer Ensemble king --> Big blue delay clone (train delay , voor de lange delay ) --> Mooer Reecho (voor de slapback delay) --> Fender bassman 100

Nu nog een mooi plankje maken, Ik heb er over nagedacht om een Showmaster 48 te nemen. Ik heb nu een 24, maar ik vind de kisten niet ideaal. Ik ga over op een pedaltrain idee, een koffer kan ik misschien later nog in elkaar timmeren.
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    Ik ga over op een pedaltrain idee, een koffer kan ik misschien later nog in elkaar timmeren.
    Gezien je DIY-pedalen lijkt me een DIY-plankje/pedaltrain een goed idee? -> Alu profielen. Voor een paar ct zet je dan een "pedaltrain" in elkaar, en dan ook netjes met 2 (of meer) "trappen" ipv dat achterlijke schuine wat een pedaltrain heeft (kun je nooit bij je 2e rij pedalen).

Senior Member

Standaard

Gezien je DIY-pedalen lijkt me een DIY-plankje/pedaltrain een goed idee? -> Alu profielen. Voor een paar ct zet je dan een "pedaltrain" in elkaar, en dan ook netjes met 2 (of meer) "trappen" ipv dat achterlijke schuine wat een pedaltrain heeft (kun je nooit bij je 2e rij pedalen).
    Mijn huidige heeft aluminium kokers en trappen. DAT ga ik niet weer doen. kost me alleen al 40-50 euro aan kokers. Een kleine verhogen denk ik nog over na hoe ik die mooi kan doen. IN het verleden is ook vaak gebleken dat het juist handig is dat er geen tredes in zitten, je kan dan makkelijk grote pedalen kwijt, maar dat vogel ik wel uit.

Ik ga dit keer uit van stevig multiplex. met zijkanten die vast zitten gelijmd met deuvels (dat gaat nooit meer los). Met de frees (die moet ik ook weer eens gebruiken). Maak ik sparingen in het hout, daarna mooi alles afronden kleurtje er overheen en gaan.

EDIT: heb al een idee voor een 'modulaire' verhoging. Enkele losse plaatjes die vastgezet kunnen worden met vleugelmoertjes aan de onderkant. simpel en doeltreffend denk ik.
    Laatst gewijzigd door Buzzel; 4 januari 2014 om 13:57

Senior Member

Standaard

Mijn huidige heeft aluminium kokers en trappen. DAT ga ik niet weer doen. kost me alleen al 40-50 euro aan kokers.
    Ik heb er ooit 1 met U- en L-profieltjes gemaakt. Kostte geen drol.

Senior Member

Standaard

Ik heb er ooit 1 met U- en L-profieltjes gemaakt. Kostte geen drol.
    1meter L profiel kost bij mijn bouwmarkt 10,40 volgens mij. En koker zal wel iets meer zijn. Ik heb nu zo bedacht dat mijn bord 650mm breed moet zijn met 2 lagen. dus ik heb al wel iets van 2,6 meter nodig aan kokers of L Profielen. Nou aan de zijkant nog iets voor de stevigheid. Ik heb 360mm diepte heb ik dus ook 720mm nodig. dus ik heb zo'n 3.32 meter nodig nu verkopen ze het alleen per meter. dus sowieso 40+ euro

O en ik kan geen aluminium lassen (of wat voor metaal dan ook). Boutjes en moertjes en prut lijkt me ook niet het einde.

Senior Member

Standaard

1meter L profiel kost bij mijn bouwmarkt 10,40 volgens mij. En koker zal wel iets meer zijn. Ik heb nu zo bedacht dat mijn bord 650mm breed moet zijn met 2 lagen. dus ik heb al wel iets van 2,6 meter nodig aan kokers of L Profielen. Nou aan de zijkant nog iets voor de stevigheid. Ik heb 360mm diepte heb ik dus ook 720mm nodig. dus ik heb zo'n 3.32 meter nodig nu verkopen ze het alleen per meter. dus sowieso 40+ euro

O en ik kan geen aluminium lassen (of wat voor metaal dan ook). Boutjes en moertjes en prut lijkt me ook niet het einde.
    De mijne was een stuk kleiner, en heb ik met boutjes en moertjes gemaakt Voordeel is wel dat het niks weegt.

Senior Member

Standaard

Op maat gezaagd plankje van de Karwei
    Blokjes hout uit 'de schuur'
    Overgebleven behang met krokodillenprint/textuur van de Kwantum
    Rubber voetjes van Conrad

het rechter Bosspedaal is alleen voor de foto, hier ligt normaal een Zoom expressiepedaal voor de G3 (delay time, delay mix, whammy, tremolo speed etc)
    gitaar gaat eerst in de Danelectro Transp. Overdrive (ja ja, de versie 1 ) -> Boss FV-50L (mastervolume, gain regel ik met m'n pink) -> G3

Past precies in een Gator-bag die voor een Korg Microsynth bedoeld is.
    Deze gebruik ik vaker dan m'n Pedaltrain, en stiekem heb ik vrijwel alles wel qua sounds op deze plank.

Als ik wat meer gas wil geven, en er staat een leen-versterker, dan neem ik de Pedaltrain mee (maar die mist nog een 3-tal pedalen t.g.v. verkoop enzo..).
    Pedaltrain + Zoom-plankje is helemaal geinig én bruikbaar..!
    Laatst gewijzigd door Nitefly7; 6 januari 2014 om 12:29
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht

het rechter Bosspedaal is alleen voor de foto, hier ligt normaal een Zoom expressiepedaal voor de G3 (delay time, delay mix, whammy, tremolo speed etc)
    Gebruik je ook nog de Zoom footswitch voor tap tempo?
    http://www.bax-shop.nl/footswitch/zo...FclQ3godr3sASQ
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

- Charles Bukowski

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten