Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 740 van 904 EersteEerste ... 240640690730738739740741742750790840 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.391 t/m 7.400 van 9036
    Senior Member

Standaard

Doe mij voor dat geld maar een ouwe Marshall. Lekker blazen met die handel

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Da's gossakkers veel marge op een paar onderdelen.
    supply en demand toch?

Maar ja, misschien precies de reden waarom er zoveel zelfbouw Super Hard Ons zijn.
    Lijkt me een ideale versterker om aan het TGP volk te slijten. Die betalen gerust 300 euro voor een minimaal getweakte TS808 clone, dus waarom geen 3 mille voor een 7W EL84 head? Sterker nog, gooi een Marshall Class 5 in een boutique(re) behuizing, vervang wat componenten en kassa!
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

Senior Member

Standaard

Het maakt het leven alleen maar interessanter als er veel keus is. Ik ga het er ook niet aan uitgeven maar ik heb net al die filmpjes beluisterd en zo'n knaap die helemaal in zijn eigen filosofie zit en dat dan ook nog weet te verkopen, ik vind dat leuk.

Member

Standaard

Ik weet ook wel dat je voor dat geld waarschijnlijk 3 prima andere versterkers kan kopen, maar toch.

De filosofie achter Audio Kitchen is dat hij versterkers wil maken die je speelplezier geven, en dat is echt gelukt.
    Met een goede gitaar denk ik niet dat je een meer directe verbinding kan krijgen tussen je vingers en de speakers.
    Zo'n versterker geeft echt zin om te spelen, om te experimenteren met dynamiek in je spel, wat te gaan draaien aan de knoppen op je gitaar, echt een ervaring op zich...

Ik ben eigenlijk ook een betere geluidstechnicus dan gitarist, vandaar misschien die obsessie met een goede sound.

Senior Member

Standaard

Even een verzoekje om advies; ben doorgaans een Fender speler, maar heb m'n oog laten vallen op een LP. Daar er hier en daar ook wel eens mindere waar wordt aangeboden, bij dezen de vraag voor de experts: wat denken jullie hiervan? Het lijkt mij een prima deal, maar je zou mij ook zo weg kunnen laten lopen met een Gibsun...

http://link.marktplaats.nl/749737660

Alvast bedankt voor jullie gewaardeerde commentaar!

Ps. het betreft de cherry sunburst waar mijn interesse naar uitgaat.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Lijkt mij niets aan de hand LRS, behalve dat het een schitterend exemplaar is. De Traditional werd zowel met top hats als met speed knobs geleverd, de headstock is correct, de verkoper heeft de papieren bij de hand, ik ruik geen Gibsun onraad bij deze. Maar wat een mooie top zeg!

Standaard

Idd erg fraaie LP!
    Ik zie er ook geen rare dingen aan, ondanks de matige foto's. Als ik zo kijk lijkt alles wel gewoon te kloppen.
    My Róisín Dubh is my one and only true love

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LRS Bekijk bericht
    Even een verzoekje om advies; ben doorgaans een Fender speler, maar heb m'n oog laten vallen op een LP. Daar er hier en daar ook wel eens mindere waar wordt aangeboden, bij dezen de vraag voor de experts: wat denken jullie hiervan? Het lijkt mij een prima deal, maar je zou mij ook zo weg kunnen laten lopen met een Gibsun...

http://link.marktplaats.nl/749737660

Alvast bedankt voor jullie gewaardeerde commentaar!

Ps. het betreft de cherry sunburst waar mijn interesse naar uitgaat.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
    Het is geen chinees, daar dus geen probleem
    De traditonal kost bij Thomann tegenwoordig 1880 euro, dus 1400 tweedehands is niet echt weinig .
    En hou ook rekening met een eventuele hals dikte de traditonal heeft een 50 tiger neck, dat moet je wel fijn vinden.
    Verder zou ik het hele verhaal niet te serieus nemen, ik vind deze traditonals zeker niet beter dan de standards

Senior Member

Standaard

Mooie les Paul inderdaad en 1400 tweedehands is geen verkeerde prijs, als je goed onderhandelt zou je zelfs voor 1300 deze kunnen krijgen. Standaards gaan ook voor die prijzen tweedehands weg, niks mis mee. Echter, van de andere kant heb je voor dat geld nieuw een Tokai LS95 of 150.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Echter, van de andere kant heb je voor dat geld nieuw een Tokai LS95 of 150.
    Ja, maar persoonlijk (en ik heb een tiental Tokia's uit verschillende decennia getest) heb ik nog geen enkele Tokia LP gevonden die voelt en speelt als een Gibson. Waarschijnlijk zullen velen het ernstig oneens met me zijn, maar zo heb ik het ervaren. Burny's en Greco (diegenen die ik ken) kunnen wel echt als een Gibson voelen, spelen en klinken.

OT: als je deze voor 1300 mee kan nemen heb je imo een mooie deal!
    My Róisín Dubh is my one and only true love

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten