Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1258 van 1797 EersteEerste ... 258758115812081248125612571258125912601268130813581758 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 12.571 t/m 12.580 van 17961

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Niks mis met die gitaar, noch z'n verhaal lijkt me. Hij is alleen niet zo'n ster in verkooppraat, that's all. Ik snap dan op mijn beurt ook niet waarom zo iemand afgezeken moet worden, laat staan dat het e-mail verkeer hier neergezet moet worden, maar dat ben ik... Schijnt tegenwoordig mode te zijn, iemand per internet met z'n allen belachelijk te maken, terwijl ie niets kwaads in het zin heeft?
    Nou... Hij verkoopt hem als een fender terwijl het eigenlijk een parstcaster is en geen originele fender. Dan hoeft hij wat mij betreft ook al niet meer serieus genomen te worden, zeker niet nu ik hem erop heb gewezen dat de gitaar nep is en hij zijn ad niet verandert.
    Laatst gewijzigd door lespaulnmarshall; 17 december 2013 om 22:36

Senior Member

Standaard

Ik lees dat nu ook en dan heb je een punt. Ik meende in eerste instantie te hebben gelezen dat de advertentie hier eigenlijk niet thuis hoorde en dat in combinatie met de hoon die over z'n antwoord heen kwam. Bij mij gaan dan de nekharen een beetje omhoog staan, vergeef me.

Senior Member

Standaard

mijn eerste inzending: http://link.marktplaats.nl/748426749

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutch66 Bekijk bericht
    JLW Electronics....., en dan in je advertentie zelf niet kunnen uitleggen wat je dan verkoopt

Oke dan maar ff googlen, uhh....., nou mooi hoor
    Ik ken die gast, laat wel eens wat door hem -vakkundig- repareren. Hij heeft me eens een prototype stereo element -als ik me dat goed herinner- laten horen en daar was ik best van onder de indruk.

Is dus geen foute advertentie, maar idd ook niet al te handig verwoordt.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lespaulnmarshall Bekijk bericht
    Nou... Hij verkoopt hem als een fender terwijl het eigenlijk een parstcaster is en geen originele fender. Dan hoeft hij wat mij betreft ook al niet meer serieus genomen te worden, zeker niet nu ik hem erop heb gewezen dat de gitaar nep is en hij zijn ad niet verandert.
    Alsof iemand die er misschien heel weinig van kent, na de eerste de beste mail waarin vermeld staat dat zijn gitaar fake is, zijn advertentie gaat aanpassen...

Die gast heeft hem ter goeder trouw gekocht in een muziekwinkel, dus die zal hij eerder geloven dan jou.
    Misschien moet je eerder je pijlen op Muzikaza in Roermond richten, en daar eens gaan polsen waarom ze nietsvermoedende klanten in't zak zetten !

s.
    If I can't fix it, you better bin it !!!

stijnkenens.eu en Stijn Kenens Luthier @ facebook

Senior Member

Standaard

Muzikaza is toch pleite, failliet, bankroet ? Of was dat een andere winkel in het wilde Zuiden ? -

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Muzikaza is toch pleite, failliet, bankroet ? Of was dat een andere winkel in het wilde Zuiden ? -
    Hun website doet iig niets meer.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stijnkenens Bekijk bericht
    Alsof iemand die er misschien heel weinig van kent, na de eerste de beste mail waarin vermeld staat dat zijn gitaar fake is, zijn advertentie gaat aanpassen...

Die gast heeft hem ter goeder trouw gekocht in een muziekwinkel, dus die zal hij eerder geloven dan jou.
    Misschien moet je eerder je pijlen op Muzikaza in Roermond richten, en daar eens gaan polsen waarom ze nietsvermoedende klanten in't zak zetten !

s.
    Nou als ik zoiets binnen zou krijgen, zou ik het toch wel even gaan uitzoeken. Fototjes naar fender sturen, kennissen raadplegen etc... Dan zou ik inmiddels mijn ad al lang hebben aangepast hoor.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stijnkenens Bekijk bericht

s.
    Nou als ik zoiets binnen zou krijgen, zou ik het toch wel even gaan uitzoeken (wat hij dus niet doet, maar wel zei te gaan doen) . Fototjes naar fender sturen, kennissen raadplegen etc... Dan zou ik inmiddels mijn ad al lang hebben aangepast hoor.
    Ook zou ik hem dan voorlopig maar even van MP afhalen als ik hem was tot it uitsluitsel zou hebben, lijkt me vrij normaal toch?

Senior Member

Standaard

http://link.marktplaats.nl/756798944

grappig, hij geeft aan dat hij de gitaar heeft samengesteld uit door hem geselecteerde onderdelen.

Alleen dat heeft hij niet gedaan, ik heb dat ding gekocht van een vriend van mij voor een paar knaken en de onderdelen zijn op de tuners en de elementen (Fender mexico) na allemaal budgetonderdelen en zeker geen E 300,00 waard.

Ik heb hem destijds voor weinig aan de huidige verkoper verkocht.

Qua kwaliteit is die te vergelijken met een Squier Standard Strat.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten