Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1257 van 1797 EersteEerste ... 257757115712071247125512561257125812591267130713571757 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 12.561 t/m 12.570 van 17961

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lespaulnmarshall Bekijk bericht
    Heb dit als antwoord gekregen over die groene tele:

Ik heb deze gitaar op 20-08-2009 bij Muzikaza gekocht in Roermond de bon is aanwezig.
    Het is een Fender Telecaster Custom relic in de 65 style.
    Ik heb destijds van de verkoper begrepen dat zij een aantal exemplaren hebben laten komen uit Amerika die er zo heftig gehavend uitzien.
    Hoe exact de codering is weet ik niet er staat alleen een serie nummer op de neckplate 51281.
    Ik ben gevallen voor het geluid en de rest deed er niet meer toe.

De gitaar is altijd door een professioneel bedrijf afgesteld, maar is al lange tijd niet gebruikt geweest, dus kan wel beter denk ik.
    Dit wil ik eventueel ook wel voor je verzorgen, zo duur is dat niet circa 30euro.

Ik heb op deze gitaar altijd weinig op gespeeld omdat ik als herintreder maar moeizaam kon wennen aan de dikke boatneck.
    Daardoor ziet de gitaar en koffer er ook als nieuw uit.
    Van de goodybag is alleen de strap nog over, het doekje is gebuikt op te poetsen helaas.

Hopende je hiermee wat verder op weg geholpen te hebben.
    geniaal

Senior Member

Standaard

Briljante tekst vooral de quote: "Ik heb op deze gitaar altijd weinig op gespeeld omdat ik als herintreder maar moeizaam kon wennen aan de dikke boatneck.".
    Hoe verzin je het ????

Senior Member

Standaard

Die hap uit de gitaar is wat Fender "relic" echt nooit zou doen...
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Die hap uit de gitaar is wat Fender "relic" echt nooit zou doen...
    Welke hap?
    Turn it up • Bring the noise

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    Welke hap?
    Oh, dat zwart pluisje stof dat uit de binnenvoering komt piepen?

Senior Member

Standaard

Niks mis met die gitaar, noch z'n verhaal lijkt me. Hij is alleen niet zo'n ster in verkooppraat, that's all. Ik snap dan op mijn beurt ook niet waarom zo iemand afgezeken moet worden, laat staan dat het e-mail verkeer hier neergezet moet worden, maar dat ben ik... Schijnt tegenwoordig mode te zijn, iemand per internet met z'n allen belachelijk te maken, terwijl ie niets kwaads in het zin heeft?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Niks mis met die gitaar, noch z'n verhaal lijkt me. Hij is alleen niet zo'n ster in verkooppraat, that's all. Ik snap dan op mijn beurt ook niet waarom zo iemand afgezeken moet worden, laat staan dat het e-mail verkeer hier neergezet moet worden, maar dat ben ik... Schijnt tegenwoordig mode te zijn, iemand per internet met z'n allen belachelijk te maken, terwijl ie niets kwaads in het zin heeft?
    Daar moet ik je bijtreden !
    Er zijn hier op het forum mensen die zo diep met hun hooft in het gat van, euh ... hun gitaarkoffer zitten. Dat zij moeilijk kunnen begrijpen dat niet iedereen alles over een bepaald bouwjaar weet. Sommige zijn net als vrouwen: vraag ze met welke auto ze rijden en ze antwoorden met de kleur. Dat is bij veel amateur gitaristen net hetzelfde, als je vraagt wat voor een gitaar ze in hun handen hebben !!!

Daarom moet je ze hier niet door het slijk halen !

s.
    If I can't fix it, you better bin it !!!

stijnkenens.eu en Stijn Kenens Luthier @ facebook

Senior Member

Standaard

En op mijn beurt zeg ik dat gitaristen zichzelf niet zo serieus moeten nemen en humor ook op dit forum hoort. Ik zeik de adverteerder niet af, alleen vind ik z'n stijl vrij grappig en creatief😉

Senior Member

Standaard

Oh, in dat geval ga ik ook alles onder de noemer humor gooien, da's best een goeie! Ik hou er niet van, zo met z'n allen iemand belachelijk maken op internet.

Senior Member

Standaard

Klopt ik ook niet, ik bedoel zoiets nooit persoonlijk , alleen dit topic vind ik het grappigste van het forum omdat er zoveel bizarre advertenties voorbijkomen, dat het gewoon komisch is, chips en bier staan dan al klaar! 😉

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten