Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1083 van 1260 EersteEerste ... 835839831033107310811082108310841085109311331183 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.821 t/m 10.830 van 12594

Discussie: Post je collectie

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door .slash. Bekijk bericht
    Stratjes hebben gewoon wat tijd nodig!
    Die zelfbouw is echt gaaf! Doet me denken aan de Albert Lee sig van EBMusic Man, mert gekke switches?!
    haha inderdaad.. maar dan met Hum's :-) Nee gewoon een 3 way switch.

Heb deze zelfbouw ook een poosje te koop gehad maar werd niet echt normaal op geboden of naar om gekeken.
    Dag

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dweezman Bekijk bericht

Het werkzame deel van mijn collectie.

De Tele Deluxe is momenteel vervangen door de Yamaha SA, de Jaguar geniet al geruime tijd de voorkeur boven de Tokai Silver Star. De Bassman Ten is nieuw, heb ik geruild. Gister gespeeld over de Vox en de Bassman. Twin staat even mooi te wezen.
    speel je bij de Doobie Brothers? Dit setje had daar zo kunnen staan, voor mijn gevoel. Potverdorie wat een mooie planken. Die jag... hallelujah.

Senior Member

Standaard

Thnx Orph! De Yamaha en de Jag zijn mijn mains momenteel. Maandag nog een show gedaan met de Yamaha: schot in de roos dat ding. Dat je met een bak fuzz het ding voelt blazen uit de f-gaten: ongekend!

Senior Member

Standaard

En hoe deed de Bassman het ?

Senior Member

Standaard

Die had ik niet mee. We deden een show ihkv seriousrecord, een actie voor seriousrequest met als doel het langste non-stop concert ooit te geven. Voor het idee: wij speelden maandagavond, ze zitten nu op 1/3e van de recordtijd..

Daarom moesten we op de aanwezige backline spelen, iets wat ik nooit doe. De Vox is dan wat handzamer om stiekem tussen de standaard marshall-stacks te zetten ;-)

Maar: die Bassman is echt geweldig!

Standaard

Oke, ik had laatst een Marshall Master Lead Combo gekocht, model 5010 met de Celestion G12-M70 speaker. De verkoper van die speaker zei dat het eerdere 5010 model, het model met de McKenzie speaker stukken beter klinkt en veelzijdiger is dan het model met de Celestion. Na aankoop thuis zijn gekomen heb ik Markplaats ff gecheckt en daar zag ik opeens een zo goed als nieuwe Marshall Master Lead Combo met de McKenzie speaker staan. Dus het model met de Celestion speaker moest z.s.m. weg, dat gebeurde en het model met de McKenzie speaker staan nu bij mij thuis. Hij klinkt inderdaad beter dan het andere model. De verkoper van de McKenzie 5010 zei dat hij de vierde eigenaar was en dat deze versterker (foto hieronder, bovenste versterker) ooit van een beroemde Indonesische? Indische? gitarist is geweest. Zal wel, maar mij gaat het om dat hij in een zo goed mogelijke staat is en dat is hij zeker.

Nu heb ik twee dezelfde versterkers - waarvan de één een transistor is en de andere een buizenversterker.

Senior Member

Standaard

Het is al heel vaak gezegd -tot in den treure zelfs- maar wát een geile set Majmun!
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

Standaard

Samenbouwsel strat;marina body,fernandesneck, Seymour Duncans midden en nek op de brug de originele marina pickup.
    Dan een Blade strat,Epiphone Les Paul,Fender USA telecaster en een 99 euro strat van Stag.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Majmun Bekijk bericht
    Oke, ik had laatst een Marshall Master Lead Combo gekocht, model 5010 met de Celestion G12-M70 speaker. De verkoper van die speaker zei dat het eerdere 5010 model, het model met de McKenzie speaker stukken beter klinkt en veelzijdiger is dan het model met de Celestion. Na aankoop thuis zijn gekomen heb ik Markplaats ff gecheckt en daar zag ik opeens een zo goed als nieuwe Marshall Master Lead Combo met de McKenzie speaker staan. Dus het model met de Celestion speaker moest z.s.m. weg, dat gebeurde en het model met de McKenzie speaker staan nu bij mij thuis. Hij klinkt inderdaad beter dan het andere model. De verkoper van de McKenzie 5010 zei dat hij de vierde eigenaar was en dat deze versterker (foto hieronder, bovenste versterker) ooit van een beroemde Indonesische? Indische? gitarist is geweest. Zal wel, maar mij gaat het om dat hij in een zo goed mogelijke staat is en dat is hij zeker.

Nu heb ik twee dezelfde versterkers - waarvan de één een transistor is en de andere een buizenversterker.
    Heb je nu een buizenversterker ingeruild voor een transistor versterker?
    it's better to burn out than to fade away

Senior Member

Standaard

Nee, het model is hetzelfde. Alleen de eerste 5010's hadden een rode McKenzie speaker die ook in de Club & Country Marshalls zaten. Later werd dat een Celestion.
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten