Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1254 van 1797 EersteEerste ... 254754115412041244125212531254125512561264130413541754 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 12.531 t/m 12.540 van 17961
    Senior Member

Standaard

Ah, maar als je 'm ophaalt kost ie je maar €15,- Dat dan weer wel!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Guys, prima dat het is aangekaart en gemeld en hartstikke mooi dat de linkjes zijn verwijderd uit de advertentie. Ik zou jullie echter wel willen oproepen om een discussie over Marktplaats op te starten in Sites, dat subforum is er niet voor niets. Over deze advertentie is geen twijfel, dus na 3 pagina's discussie over nazi's en marktplaats zou ik zeggen: next case.
    Inmiddels is de advertentie geheel nazi-vrij...

Senior Member

Standaard

http://link.marktplaats.nl/754418379

Ziet er goed uit, maar die middelste pick-up is dat origineel? Ik heb ze nooit met 3 elementen gezien...

Senior Member

Standaard

Let op: van deze verkoper mag je niet IN de versterker kijken. Hij weigert m open te maken. Je mag m alleen testen en dan kopen, geen blik op de bedrading: http://link.marktplaats.nl/751451617
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Toeschouwer

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jay75 Bekijk bericht
    http://link.marktplaats.nl/754418379

Ziet er goed uit, maar die middelste pick-up is dat origineel? Ik heb ze nooit met 3 elementen gezien...
    Uiteraard niet.
    De verkoper zegt dat de gitaar op het halselement na geheel origineel is, maar er klopt wel meer niet.
    Zoals natuurlijk het derde element maar ook de switch en de slagplaat. En er is een potmeter op miraculeuze wijze verdwenen...

De prijs is daardoor wel iets aan de hoge kant.
    Het leven heeft geen zin.
    Maar ik toevallig wel.
    Maarten van Roozendaal.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Let op: van deze verkoper mag je niet IN de versterker kijken. Hij weigert m open te maken. Je mag m alleen testen en dan kopen, geen blik op de bedrading: http://link.marktplaats.nl/751451617
    Ik zou er ook niet zo happig op zijn hoor. Misschien wel als je uitgebreid uitlegt waarom dat zo belangrijk is?

Senior Member

Standaard

Oh...dan heb ik hem waarschijnlijk in elkaar geknutseld...

Maar serieus, beetje dom van 'm, met de afspraak dat je na (uitgebreid) testen en je uit onderhandeld
    over de prijs bent, zie ik totaal geen reden waarom dat niet zou mogen/kunnen, tenzij......

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Ik zou er ook niet zo happig op zijn hoor. Misschien wel als je uitgebreid uitlegt waarom dat zo belangrijk is?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutch66 Bekijk bericht
    Oh...dan heb ik hem waarschijnlijk in elkaar geknutseld...

Maar serieus, beetje dom van 'm, met de afspraak dat je na (uitgebreid) testen en je uit onderhandeld
    over de prijs bent, zie ik totaal geen reden waarom dat niet zou mogen/kunnen, tenzij......
    Er is een mod gedaan en ik wil weten of dat normaal gedaan is. Dat mag dus niet van de verkoper....
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutch66 Bekijk bericht
    En als hij de versterker eigenlijk liever niet wil verkopen dan kan hij toch ook gewoon "kijken is kopen!" in de advertentie zetten?
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

Senior Member

Standaard

Er is een mod gedaan en ik wil weten of dat normaal gedaan is. Dat mag dus niet van de verkoper....
    "bright cap mod", = ik "knip" een lullig capje van een potmeter, als je dat niet mag zien is er vast
    meer aan de hand toch?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten