Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 420 van 867 EersteEerste ... 320370410418419420421422430470520 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.191 t/m 4.200 van 8664

Standaard

Ik was duidelijk de sarcasm-alert vergeten. Was dus bedoeld als complimentje omdat het wel verfrissend is op een forum te lezen dat iemand gewoon op zijn gehoor afgaat en zich niet te druk maakt over kleur, bouwjaar en productieland van de weerstandjes op de LED van zijn nieuwste boutique pedaaltje

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 10us Bekijk bericht
    Ik was duidelijk de sarcasm-alert vergeten. Was dus bedoeld als complimentje omdat het wel verfrissend is op een forum te lezen dat iemand gewoon op zijn gehoor afgaat en zich niet te druk maakt over kleur, bouwjaar en productieland van de weerstandjes op de LED van zijn nieuwste boutique pedaaltje
    Ik denk dat je Vulva's lange verhaal juist als compliment op jouw opmerking moet zien. Schitterend relaas gebaseerd op iets heel simpels: gevoel en gehoor.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 10us Bekijk bericht
    Ik had ook niet echt de indruk dat jouw post lullig bedoeld was. Maar je gaf me hiermee wel de gelegenheid om een stukje van mijn verhaal te vertellen. En daar kan ik wel omheen gaan zitten draaien en net doen alsof het me allemaal geen reet interesseert, maar het is nu eenmaal een feit dat ik er van geniet om uitgebreid te vertellen hoe ik tot mijn uiteindelijke keuzes ben gekomen en hoe ik als gitarist denk en dingen ervaar zoals ze ervaar, dingen die voor mij belangrijk zijn, of juist helemaal niet belangrijk zijn en vooral ook waaróm ze wel of niet belangrijk zijn..., ik vind dat heerlijk. En niet omdat ik vind dat mijn mening er echt toe doet. Helemaal niet zelfs. Nee, ik doe dit puur om mezelf te plezieren en toch ook gewoon uit liefde voor onze gezamelijke passie. De gitaar dus.
    Niet voor niets speel ik gitaar. Niet voor niets ben ik lid geworden van dit forum. Niet voor niets verslind ik boeken over de gitaar. Niet voor niets was ik lange tijd een wandelende enceclopedie op het gebied van de Fender Stratocaster en de Fender Telecaster.

Maar het is niet alléén dat. Ik heb in de loop der tijd toch ook gemerkt dat mijn mening door veel mensen gedeeld en gewaardeerd wordt. Ik heb de neiging om mensen zo nu en dan te 'voeden' met een afwijkende visie op bepaalde zaken mbt de gitaar. Dat doe ik overigens alleen als ik zelf achter die visie sta. ik ga niet roepen om het roepen. Ik provoceer niet om te provoceren. Ik probeer mensen echt serieus te helpen waar ik dat kan. Als ik een post zie van een beginnende gitarist, iemand die hier nieuw is op het forum, waarin hij een vraag stelt die 'wij hier' al duizenden keren voorbij hebben zien komen, dan heb ik net als alle anderen niet altijd evenveel zin om daar op in te gaan. Maar als ik dan merk dat er geen enkele reactie komt op zijn vraag, of zijn vraag wordt geridiculiseerd, dan kan ik het niet laten om die jongen op weg te helpen en toch maar weer voor de driehonderdste keer dat zelfde verhaal te vertellen, omdat ik vind dat iedereen het recht heeft om goed geholpen te worden, zodat die knul plezier blijft houden in het gitaarspelen en, als het even kan, tevens de lol er van in ziet om hier vaker te komen en hem hier een plekje te geven.

Toen ik hier voor het eerst kwam speelde ik al heel lang gitaar en het viel me op hoe weinig kennis er vaak was op allerlei gebieden. Ik had toen echt het sterke gevoel dat ik een zinnige bijdrage kon leveren aan dit forum. Pas veeeeel later besloot ik een kijkje te nemen in het off topic deel (over off topic gesproken.... ) en ik vond al snel aansluiting bij een grote groep leuke mensen, die helaas voor een groot deel allemaal weer verdwenen zijn, maar die voor mij uiteindelijk zo veel hebben betekend. Pas tóen besefte ik wat een fantastisch forum dit kan zijn. Ik heb hier vrienden gemaakt voor het leven.

Inmiddels is mijn bijdrage aan dit forum allang niet altijd meer zo zinvol als in die eerste jaren, omdat er gelukkig veel leden zijn die in staat zijn hele goede adviezen te geven. En beter dan ik dat kan. Vooral ook omdat ik zelf niet meer echt zoekende ben. Ik heb mijn geluid, zoals ik al aangaf in mijn eerdere post, reeds lang geleden gevonden, wat betekent dat ik niet meer de neiging heb om ieder pedaaltje, iedere versterker en iedere gitaar uitgebreid te testen. En ook mijn gretigheid waar het gaat om het bijhouden van de nieuwste ontwikkelingen zijn behoorlijk afgenomen. Het gevolg hiervan is dat veel anderen vele malen beter in staat zijn om ter zake doende antwoorden te geven op prangende vragen. Maar daar waar ik kán helpen doe ik het.

Maar goed, ik dwaal nu wederom ernstig af. Dat is iets wat ik waarschijnlijk wel nooit zal afleren. Ik schrijf vrijwel altijd veel te lange posts.
    Gelukkig is niemand verplicht mijn posts te lezen. Dat zal voor velen een verademing zijn.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Ik denk dat je Vulva's lange verhaal juist als compliment op jouw opmerking moet zien. Schitterend relaas gebaseerd op iets heel simpels: gevoel en gehoor.
    Mijn dank is groot, Harold!

Standaard

Rustige zondagochtend: prima tijd om het bordje eens te herschikken (de Whammy en de line sleector moesten er nog bij). Ziet er altijd nog wel een beetje rommelig uit, maar daavoor mijn doen (ik ben een notoir clean desk policy terrorist) ben ik prima tevreden...de hond vond het ook best.

Standaard

boss tu2 tuner -> digitech whammy -> crybaby 535Q wah -> Ibanez TS9 tubescreamer -> boss CS3 -> tc corona chorus -> boss NS2
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

Senior Member

Standaard

Hoe is de voeding van die pedalen geregeld?

Standaard

Met een Voodoolab pedalpower

Senior Member

Standaard

Ook de Whammy (v5)?

Standaard

jep, de 4 heb ik ook gehad maar vond hem niet goed... klonk zo digitaal en raar.
    dat probleem heb je nu niet meer (toch veel minder) met die switch dat ze er op hebben gezet.
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten