Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1249 van 1797 EersteEerste ... 249749114911991239124712481249125012511259129913491749 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 12.481 t/m 12.490 van 17961

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door crazylay Bekijk bericht
    WTF!? is dit normaal? zie link;

http://www.leomusic.nl/shop/squier-s...molo-occasion/

volgens mij spoort die eigenaar niet... of ik ben gek.
    Er zijn Japanse Squiers die voor Fender-bedragen worden verkocht tegenwoordig, al lijkt het er niet op dat dit er zo een is omdat de eigenaar dat anders wel zou vermelden.

Het tremsysteem is leuk voor een liefhebber, en het bedrag meer dan het dubbele van wat een gemiddelde gitarist ervoor zou willen betalen, maar er lijkt niks mis met de gitaar zelf.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blend Bekijk bericht
    Ik zou 'm uit het raam flikkeren en er zelf achteraan springen.

Senior Member

Standaard

dan ben ik gek denk.. maar geeft niet! ;-)

k'vind het erg veel voor een squier.. k'denk dat iedereen dan wel voor een Fender gaat ipv imitatie.
    Dag

Senior Member

Standaard

Early "JV" Japanse Squiers gaan idd voor zoveel, maar zoiets zou men er juist bij vermelden voor de liefhebbers/verzamelaars. Nu lijkt het gewoon een belachelijk dure Squier.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

Senior Member

Standaard

Een Squier is Fender en de term is reissue. Ik denk niet dat de eigenaar niet spoort maar dat ie hoopt op een koper die niet spoort.

Senior Member

Standaard

Ik denk dat de verkoper meent dat de speciale tremelo een forse meerprijs rechtvaardigt. Hij gaat daarbij voorbij aan:

- de moeilijk markt voor tweedehands gitaren, die de prijs sowieso drukt
    - het feit dat zo'n tremelosysteem slechts voor een heel erg beperkte groep gitaristen interessant is, voor de rest betekent het dat er na aankoop nog flink aan de gitaar gesleuteld moet worden.
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

een normale soort gelijke squier gaat voor a 150 a 250 de deur uit die ook bij hem te koop staat.. zo'n tremelo lijkt mij niet a 600,- waard te zijn..

nja misschien dat hij maar wat duidelijker moet zijn in zijn advertenties.
    Dag

Senior Member

Standaard

doorgaans zitten die bigsby's op een tele wegens de obvious reasons, het maakt een verkoop er niet makkelijker op..

Senior Member

Standaard

Lijkt me een verschrikkelijk onhandige tremelo ook.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Lijkt me een verschrikkelijk onhandige tremelo ook.
    inderdaad.. hoezo zit in de weg.. lijkt wel op een zelfbouw brugje
    Laatst gewijzigd door crazylay; 8 december 2013 om 22:17
    Dag

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon Bekijk bericht
    Hey Vulv, ik denk dat je 2 dingen door elkaar haalt;
    de link die ik postte betreft een 2009 Gibson Les Paul R9 Lemon Burst. één van m'n favo Les Paul kleuren (ook Amber Burst en Honey Burst) (waarvan m'n laatste Burny het bewijs onderstreept :
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lespaulnmarshall Bekijk bericht
    Ik denk dat je de verkeerde post hebt gequote?
    Ik vrees dat jullie gelijk hebben. Ik zal wel op de verkeerde link hebben geklikt. Deze heb ik zelfs helemaal gemist. Maar ja, mijn moeder zei vroeger al dat ik niet mocht klikken. Ik denk dat ik nu begrijp waarom.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    Ik denk dat de verkoper meent dat de speciale tremelo een forse meerprijs rechtvaardigt. Hij gaat daarbij voorbij aan:

- de moeilijk markt voor tweedehands gitaren, die de prijs sowieso drukt
    - het feit dat zo'n tremelosysteem slechts voor een heel erg beperkte groep gitaristen interessant is, voor de rest betekent het dat er na aankoop nog flink aan de gitaar gesleuteld moet worden.
    Ik denk dat je gelijk hebt. En Pepe ook wat dat betreft. Die vent heeft misschien in het verleden nog redelijk wat moeten betalen voor die Squier van 'm en daarna heeft ie er ook nog een peperduur tremolosysteem op laten zetten en nu hoopt ie dat er iemand zo gek is om daar de meerwaarde van te zien en flink in de buidel te tasten. En waarschijnlijk houdt ie ook rekening met het feit dat mensen toch altijd zullen willen afdingen op de prijs. Met zo'n belachelijk hoog bedrag is het makkelijker om €200,- te zakken dan wanneer hij er de helft voor gevraagd had. En hij zal ook nog misschien de hoop hebben gehad dat mensen wat hoger beginnen te bieden. Het zou me niks verbazen als hij tevreden is met €500,- Maar hij weet ook dat indien hij de gitaar voor €500,- had aangeboden, hij dit bedrag er nooit voor gekregen zou heben.

Ik zou sowieso de originele tremolo terug hebben geplaatst en dit maffe ding los proberen te verkopen. Ik weet niet of ze nog gemaakt worden, maar er zullen vast één of twee gitaristen zijn die hiermee zouden willen experimenteren. Ik weet echter niet of hij voor de montage van dat stuk lelijkheid heeft moeten hakken in de gitaar. Dat zou het één en ander kunnen verklaren. Maar het gewenste bedrag zal hij er nooit voor krijgen. Persoonlijk zou ik er nog geen €200,- voor over hebben, terwijl het voor mij de perfecte gitaar zou kunnen zijn om lekker mee te kloten (m.a.w., de gitaar naar eigen hand zetten door er praktisch alles aan te veranderen). Als er gehakt is, zou ik er zelfs geen €100,- voor over hebben, of ik moest er 100% zeker van zijn dat het tremolosysteem meer oplevert dan dat.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten