Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 412 van 867 EersteEerste ... 312362402410411412413414422462512 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.111 t/m 4.120 van 8664
    Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Niet zo snel iets afschrijven aan de hand van een filmpje... Ik heb er meer over gelezen, gebruikers zeggen dat dit dus wel piece of cake is, omdat je bij het standaard kabel zo'n beetje het eelt van de vingers had, voor je alles goed had vastgeschroefd en dat euvel is nu dus totaal verholpen en schijnt in een poep en een scheet vastgedraaid.
    Met alle respect, maar de gemiddelde op internet geschreven gebruikerservaring is naar mijn mening echt geen betere indicatie dan zo'n filmpje.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Ik wijs de tightrope kabels absoluut af op basis van het filmpje. George L werkt prima, zolang je de pluggen maar ff met een tangetje aandraait en niet met de hand. Het nadeel van George L is idd wel de dikte van de pluggen en ook de stijfheid van de dikke kabel. George L is ook supersnel in elkaar gezet.
    Ik vind die George L pluggen helemaal niet dik en dat zo'n kabeltje een beetje stijf is maakt toch helemaal niets uit als je alles gewoon vastzet op je pedalboard?

Ik ben altijd tevreden geweest over George L kabeltjes. De enige reden dat ik ze niet meer heb is omdat ik op een gegeven moment dezelfde redelijk kleine setup had, waardoor ik net zo goed gesoldeerde kabels kon gebruiken en dat is nog altijd het stevigste. En ja de pluggen en kabels zijn dan dikker, maar hoe meer spul je hebt en hoe dichter je alles bij elkaar legt, hoe onhandiger het wordt. Maar dat is een andere discussie.
    Laatst gewijzigd door SuperFuzz; 21 november 2013 om 09:55
    "De kenners weten wat het waard is."

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telecastermaster Bekijk bericht
    Zijn die Lava kabels eigenlijk een beetje soepel? Ik heb Mogami kabels en die zijn echt enorm stug.
    Ja, dat zijn ze. Die Tightropes schijnen weer nog soepeler te zijn. Ik heb alleen nog nergens losse Tightrope kunnen vinden op het internet helaas, maar dat gaat vast nog komen eerdaags. De gewone Lava Cable is ook redelijk soepel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuperFuzz Bekijk bericht
    Met alle respect, maar de gemiddelde op internet geschreven gebruikerservaring is naar mijn mening echt geen betere indicatie dan zo'n filmpje.

Dat ben ik ook helemaal met je eens, daarom wil ik ook zelf een stuk Tightrope proberen. De kwaliteit van Lava Cable twijfel ik niet over, heeft me nog nooit in de steek gelaten, maar als met dit nieuwe soort kabel die dingen ook makkelijker in elkaar te zetten zijn en ze kwalitatief net zo goed zijn, dan waag ik het er op.

@Harold: Als het goed is heb je pm over die pluggen.
    Laatst gewijzigd door Brum; 21 november 2013 om 21:53

Senior Member

Standaard

Wat dingetjes eraf, TS808 en TS9 er op...
    http://www.banddiep.nl/
    Neerlands Peil
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
    Ik ben trouwens minstens net zo geil als Steph. Jammer dat ik zo lelijk ben. Anders ging ik lekker burgerlijk vreemd.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door steph Bekijk bericht
    Wat dingetjes eraf, TS808 en TS9 er op...
    Daar kun je een beste bak ruis uithalen XD

Senior Member

Standaard

Waarom 5 drives?
    Zijn de 808 en de 9 zo verschillend in een live situatie?
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Waarom 5 drives?
    Ik zou zeggen twee verschillende settings maar ik zie dat de tone knop enkel wat varieert..
    Fender Stratocaster '60 Relic -Fender Telecaster Closet Classic '60- Gibson R8
    Fender Blackface family

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Waarom 5 drives?
    De Xotics gebruik ik met Telecasters, de TS808 live met de ES335, De TS9 gebruik ik voornamelijk met opnames.
    De TS808 geeft een lekkerdere respons met rond hoog, de TS9 daartegen klinkt neutraler met bass en hoog, en wat minder midden.
    Natuurlijk zou 1 pedaal genoeg zijn (als het niet anders kon) en dat is de Xotic BB.
    Live speel ik altijd met minder gain, omdat de versterker al een randje geeft, en ik graag wat harder werk...
    Eigenlijk zit er alles in, behalve van die rectaalfiers, maar dat zoek ik ook niet...
    http://www.banddiep.nl/
    Neerlands Peil
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
    Ik ben trouwens minstens net zo geil als Steph. Jammer dat ik zo lelijk ben. Anders ging ik lekker burgerlijk vreemd.

Standaard

Showmaster 24 met Korg pitchblack, POG2, Blue Box, Whammy 5, Mastotron, Pigtronix Aria, Hot Tubes nano, Hall of fame reverb en Flashback delay. Alles wordt gevoed door een Powerplant JR behalve de W5 die zijn eigen voeding heeft.

Het ding met snaren is een Squier BassVI die goed samenwerkt met bovenstaand!

Senior Member

Standaard

Dat zijn een hoop octaafjes

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lasagna Bekijk bericht

Showmaster 24 met Korg pitchblack, POG2, Blue Box, Whammy 5, Mastotron, Pigtronix Aria, Hot Tubes nano, Hall of fame reverb en Flashback delay. Alles wordt gevoed door een Powerplant JR behalve de W5 die zijn eigen voeding heeft.

Het ding met snaren is een Squier BassVI die goed samenwerkt met bovenstaand!
    Heel tof! Ik hou echt van die malle (edge) shimmer geluiden, ik neem dat dit daar voor is?
    Mooie kabel trouwens!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jambi Bekijk bericht
    Wil natuurlijk niemand dood maken met een blije mus.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Mijn moedertje zei altijd al, Gibson's wegen zijn duister en zelden doorgrondelijk
    VINYL GEZOCHT!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten