Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 722 van 904 EersteEerste ... 222622672712720721722723724732772822 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.211 t/m 7.220 van 9036
    Senior Member

Standaard

Prachtige gitaar inderdaad, is niet ver van hier.
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

Senior Member
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jambi Bekijk bericht
    Wil natuurlijk niemand dood maken met een blije mus.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Mijn moedertje zei altijd al, Gibson's wegen zijn duister en zelden doorgrondelijk
    VINYL GEZOCHT!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door .slash. Bekijk bericht
    Inderdaad een aanrader voor de gitarist die op zoek is naar een echte jazzbak, maar niet het geld hebben om zich zo'n gigantisch duur instrument aan te schaffen. Kijk voor de lol eens naar de prijzen van een originele Gibson L5!
    Interessant!

Standaard

En sinds wanneer is Hondo een aanrader? tenminste, ik ken Hondo toch echt niet anders dan als de goedkoopste verschrikking die er destijds te krijgen was?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    ik ken Hondo toch echt niet anders dan als de goedkoopste verschrikking die er destijds te krijgen was?
    De grootste verschrikking mss?

Zelfs toen wisten we al dat we absoluut geen hondo wilden, maar dat waren altijd planken. Over holle kasten van hondo weet ik eigenlijk helemaal niets.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Ja, ongeloofelijke kuttdingen waren dat, een Columbus was al een flinke stap hoger. Niettemin, Tokai heeft ook voor Kasuga Hondo's geproduceerd (eigenlijk begon het andersom) en aangezien die hollow bodies een stuk beter schijnen te zijn dan die planken die hier met hun Dimarzio's de winkels teisterden heb ik altijd aangenomen dat die uit de Tokai factory komen.

Senior Member

Standaard

Maar het blijft een Hondo.
    ALLES IS VERKOCHT!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    De grootste verschrikking mss?

Zelfs toen wisten we al dat we absoluut geen hondo wilden, maar dat waren altijd planken. Over holle kasten van hondo weet ik eigenlijk helemaal niets.
    Mijn eerste elektrische gitaar was een hondo strat met een avora versterkertje. Die hondo was net een eiensnijder, kutplank, maar ey wisten wij veel toen ! En je kreeg hem van je ouders, dus je kon hem niet weigeren !

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    Maar het blijft een Hondo.
    "Hondo" is niets meer dan een merknaam. De Japanese fabrieken bouwden gewoon op bestelling ... dit kan best een briljante Tokai, of Matsumonu zijn. Dat er "Hondo" op staat zegt niets over de kwaliteit, maar meer over de prijs

Senior Member

Standaard

Hondo II Professional, was een kleine serie Hondo gebouwd door Matsumoku Japan. Met MMK45 humbuckers. Dus goed. Niet mooi, wel goed.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten