Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hotpepper01 Bekijk bericht
Binnenkort komt er een tribute uit voor de 1961 Gibson SG. Yeah, de echte 61er, dat was nog eens een gitaar. Maar de tribute ziet er ook niet slecht uit. Hoewel ik zelf de TOM brug minder lekker vind ogen dan een ABR...

http://www2.gibson.com/Products/Elec...l-Tribute.aspx

Mierengeneuk!
Bij Fender zou niemand er zich druk om maken. Wat mij stoort aan dit model is het ondeugdelijke tremolosysteem. Die krengen moeten ze niet eens meer WILLEN reproduceren, tenzij ze er de reïncarnatie van Leo Fender er een jaartje op los zouden laten. Die zou er wel raad mee weten. Maar een TOM, of een ABR......, voor zo'n bedrag pleur je die er zelf eventjes op, want als IETS me steekt, dan zijn het wel de belachelijke prijzen.
En dan maken ze een keer een serie gitaren die als warme broodjes over de toonbank vliegen (De Les Paul Junior DC) en die halen ze dan weer uit productie. Net als de goedkope, maar schitterend ogende SG-serie. Die jongens bij Gibson snappen er echt helemaal niks van. Enkele jaren geleden leken ze eindelijk het juiste pad te hebben gevonden, maar nu? Man man man man man, wat een drama weer.