Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1207 van 1797 EersteEerste ... 207707110711571197120512061207120812091217125713071707 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 12.061 t/m 12.070 van 17961

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    ja en? pick-up swaps niet niet alleen van de tegenwoordige tijd en een reset van de neck gebeurd wel vaker bij de SG.
    De verkoper beschrijft eerlijk wat er aan de gitaar gebeurd is en de prijs is in verhouding.

Je zat laatst ook al mis met de Les Paul die je hierin postte.
    Let op wat je post, voordat er iemand schade wordt aangedaan.
    Ik heb ook gezegd het is absoluut niet mijn bedoeling om een verkoop tegen te zitten. Die LP vind ik nogsteeds een beetje vreemd, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen. Voor die SG is verdacht misschien niet helemaal het juiste woord, maar opmerkelijk vind ik het dat je dat soort elementen in zo'n gitaar zet... Dus ik dacht wie weet is er iets mee ofzo. Vandaar dat ik even wilde checken of alles wel ok was verder met dat ding, voor de zekerheid. Is dat zo erg?

En trouwens wat is anders het doel van zo'n topic als deze? Het heet toch ook 'TWIJFEL over een advertentie topic' niet 'zeker dat deze advertentie niet in de haak is er is sprake van oplichting topic'
    Wat overduidelijk fake is kan ik (en eigenlijk bijna iedereen) wel herkennen, en wat echt is ook, het gaat toch juist om het tussengebied? Of zie ik dat nou verkeerd?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lespaulnmarshall Bekijk bericht
    Dat snap ik maar wie zet van die budget elementjes (met name die mighty mite dan) in een vintage gitaar als deze?
    Ah, goedkoper dan Gibson-elementen, en dus slecht.

Speelde Eddie Van Halen niet over deze combi? Waardeloos geluid moet hij dan gehad hebben.

Senior Member

Standaard

Ik denk dat je soms wel even wat moet weten van het verleden voordat je een modificatie als "vreemd" gaat omschrijven. Zo was het bv. zo dat einde '70er en begin '80er jaren "hardrock" ineens heel populair werd en daar wilde je graag "high output" elementen voor hebben. In het begin had je dan zo ongeveer de keuze tussen één van deze twee merken en toen stond Mighty Mike in het geheel niet bekend als "budget" merk (zie ook opmerking over EvH!). Ouweleuningen zoals ik vinden dit dus helemaal geen opvallende of verdachte mod. en ik zou helemaal niet verbaast zijn als het geluid van dit ding je mond open doet vallen!!
    Laatst gewijzigd door kwispelhond; 18 oktober 2013 om 16:03 Reden: schrijfvouten en zo

Senior Member
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

Prijzen van beide SG's zijn erg, erg laag. Ik heb ze zien staan voor ver boven de 10.000 dollar of zelfs euro. Laatst nog een 1961'er op Veenendaal zien staan voor 17.500 euro. Overigens hoort er op die 62'er naar mijn idee wel een sideways vibrola te zitten...
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

Standaard

Tjonge, veel nepper moet het toch niet worden (Telecaster, 1000E)
    http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hs0504 Bekijk bericht
    Tjonge, veel nepper moet het toch niet worden (Telecaster, 1000E)
    http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr
    ik zou graag bij de posts lezen wat de give-aways zijn! kun je dat zeggen?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door da Liks Bekijk bericht
    ik zou graag bij de posts lezen wat de give-aways zijn! kun je dat zeggen?
    Het lettertype van de decal, het ontbreken van de walnoot plug in het trussrod gat, de brug, de vorm van de headstock, de zwarte binding... om maar eens wat noemen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hs0504 Bekijk bericht
    Het lettertype van de decal, het ontbreken van de walnoot plug in het trussrod gat, de brug, de vorm van de headstock, de zwarte binding... om maar eens wat noemen.
    Die headstock lijkt mij inderdaad nogal vreemd. Op de tweede foto lijkt de headstock in ieder geval te groot? Daarnaast lijkt de topkam scheef te zitten?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten