Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 21

Threaded View

Standaard

Revered, Death by audio, black out....
    Als je me wat beter leert kennen zul je merken dat ik niet zo op namen ben, normaal. Maar deze mix kon ik niet thuisbrengen. En dan wordt ik nieuwsgierig. Dank voor de toelichting.
    Petten af. Heerlijk stukkie werk.

Mijn bas zou meer bassen en de drums zouden iets verder terug in de mix staan. Heb je daar wat aan? Nee toch? Waarom vraag je er dan naar?

Ik zou zo trots zijn als een aap met 7 lullen als ik dit soort ontregelende surf geluiden had gemaakt. Want ik hoor godes dank geen Bowie. The Imposer. (Je ziet, ik weet hoe ik vrienden moet maken hier op het net). Surf dus. Maar dan met een 2013 twist i.p.v. 1961.

Word dronken van het succes, geniet van de hoofdpijn en ga verder op de ingeslagen weg. Alleen maar genieten.
    Ik zet alles in stelling om klaar te staan voor je volgende post. En die gaat komen. Zelfs als je dat zelf nog niet weet.

Ik zei ooit, tegen een heel mooi meisje: Ik ben clairvoiant, ik ga je kezen.
    En dat heeft gewerkt kan ik u vertellen. Diezelfde bluf laat ik hierop los: Je gaat ons verrassen met een volgende pracht post. Ik weet het zeker denk ik.
    Vriendelijke groet, Gus
    Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 8 oktober 2013 om 07:45 Reden: heb per ongeluk bericht bewerken aangeklikt. eens kijken..... wat zullen we gaan doen?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten