Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 720 van 904 EersteEerste ... 220620670710718719720721722730770820 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.191 t/m 7.200 van 9036
    Senior Member

Standaard

Hmmmm..... Geen koopje dus

Senior Member

Standaard

Deze komen niet al te vaak voorbij, Een hardtail "Dan Smith" stratocaster uit 1982 voor 800 euro. Volgens mij niet echt een superkoopje maar wel mooie prijs. Ik zie ze wel voor hoger voorbij komen (of ze daar ook voor weggaan is natuurlijk het tweede)
    Ik kan niets verdachts vinden, behalve het logo op de headstock. De F van fender zit onder de schroef van de snaargeleider. Dit heb ik nog niet eerder gezien, maar kan een slordigheidje zijn.In die tijd waren ze niet even constant

Heb zelf nog lopen twijfelen om hem te kopen (en stiekum nog). Het is dat Groningen voor mij te ver weg is.

http://www.speurders.nl/overzicht/we...tance_value=25
    huh?

Senior Member

Standaard

Misschien al wel te laat, maar soit: PRS SE EG, vraagprijs een schamele €100, hoogste bod al €150.
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

GuitarPlansCollection

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Barloef Bekijk bericht
    Deze komen niet al te vaak voorbij, Een hardtail "Dan Smith" stratocaster uit 1982 voor 800 euro. Volgens mij niet echt een superkoopje maar wel mooie prijs. Ik zie ze wel voor hoger voorbij komen (of ze daar ook voor weggaan is natuurlijk het tweede)
    Ik kan niets verdachts vinden, behalve het logo op de headstock. De F van fender zit onder de schroef van de snaargeleider. Dit heb ik nog niet eerder gezien, maar kan een slordigheidje zijn.In die tijd waren ze niet even constant

Heb zelf nog lopen twijfelen om hem te kopen (en stiekum nog). Het is dat Groningen voor mij te ver weg is.

http://www.speurders.nl/overzicht/we...tance_value=25
    Dat is echt wel een koopje. Verdomme, non trem, zwart met all maple neck. Ik zou het wel weten.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Senior Member

Standaard

Ja,het verbaast mij ook enorm dat hij nog steeds te koop staan. Ik weet iet hoeveel langer ik me nog weet te beheersen...
    huh?

Senior Member

Standaard

Gitaar is van een forummer , ik heb hem al eens vastgehad en dit is een hele fijne.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    Gitaar is van een forummer , ik heb hem al eens vastgehad en dit is een hele fijne.
    Van Pepe soms?
    Nee laat maar. Dat kan niet.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Van Pepe soms?
    Nee laat maar. Dat kan niet.
    Nee , niet van Pepe.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kakihara Bekijk bericht
    Misschien al wel te laat, maar soit: PRS SE EG, vraagprijs een schamele €100, hoogste bod al €150.
    Dat is nog eens een goede deal! Ik heb zelf een blauwe en ben er meer dan tevreden over! Het linkt als een strat+. Daarnaast zijn deze gitaren vrij lastig te krijgen. De blauwe is natuurlijk wel meer geschikt voor blues !

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    wat voor neck zit daarop? Beetje te doen of?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten