Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 399 van 867 EersteEerste ... 299349389397398399400401409449499 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.981 t/m 3.990 van 8664
    Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bluegate Bekijk bericht
    Nieuw pedalenplankje

Mijn rack met lade en Eventide Orville gaan/zijn weg... neem het te weinig mee.
    Volgorde:
    (pre amp) EHX crying Tone, TC Tuner, MXR Loopbox (DynaComp, Phase 45, Coolcat Vibe), Mesa ToneBurst -> Amp input
    (post amp) Dunlop/EB Vol, Strymon El Capistan, Flint -> FOH, Inears

Er tussen zit een DIY SLO100, JetCity Isocab met 12" Classic 80, Sennheiser 906, SM audio TC-01 micpre.

Die Cool Cat Vibe bevalt goed? Ik krijg er, als het goed is, deze week ook eentje binnen. Het wordt mijn eerste vibe na jaren phasers te hebben gebruikt. Ben benieuwd!

Van zo'n Phase45 wordt ook wel eens gezegd dat hij vibe-achtig zou klinken, maar hoe vind jij hem nou in vergelijking met je Cool Cat Vibe?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuperFuzz Bekijk bericht
    Die Cool Cat Vibe bevalt goed? Ik krijg er, als het goed is, deze week ook eentje binnen. Het wordt mijn eerste vibe na jaren phasers te hebben gebruikt. Ben benieuwd!

Van zo'n Phase45 wordt ook wel eens gezegd dat hij vibe-achtig zou klinken, maar hoe vind jij hem nou in vergelijking met je Cool Cat Vibe?
    Ik vind 'm lekker, maar er zijn wat minpunten.
    inschakelen gaat met vertraging, geeft een volume boost.
    vandaar dat hij in een TB loop hangt.

de Phase45 geeft een ander effect dan vibe, wel wat overeenkomst maar minder overheersend effect.

Plaats ze beiden voor je OD pedalen/amp voor beste geluid.

Member

Standaard

Er zijn toch vrij simpele modificaties om die nadelen van de vibe tegen te gaan? Als je een DIY SLO100 kunt maken dan moet dat toch ook wel lukken.
    Laatst gewijzigd door SuperFuzz; 17 september 2013 om 08:58

Senior Member

Standaard

Ik wilde de DynaComp, Phase45 en Vibe in een Loop hebben dus geen noodzaak om te modden

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bluegate Bekijk bericht
    Ik vind 'm lekker, maar er zijn wat minpunten.
    inschakelen gaat met vertraging, geeft een volume boost.
    vandaar dat hij in een TB loop hangt.

de Phase45 geeft een ander effect dan vibe, wel wat overeenkomst maar minder overheersend effect.

Plaats ze beiden voor je OD pedalen/amp voor beste geluid.
    Gebruik je de loop van je versterker? Mijn Ibanez CS5 chorus geeft ook zo'n irritante boost maar doet dat niet als ie in de loop van de versterker hangt. Zal wel een impedantie-verhaal zijn maar ik heb geen idee hoe het werkt.
    Laatst gewijzigd door Liquid_Metal; 18 september 2013 om 08:15

Senior Member

Standaard

Gisteren eindelijk mijn bordje eens 'definitief' gemaakt. Alle pedalen netjes van klittenband voorzien en de kabels met tiewraps etc. netjes vastgezet. De Nano Muff staat er op proef tussen. Tot nu toe zorgt het ding (wanneer aan) voor nogal een dosis ruis, terwijl de rest van het bordje 95% stil is. Het geluid is een one-trick-pony en ik ben er nog niet over uit of het helemaal mijn truckje is, maar we zullen zien.

Volgorde: Crybaby wah (gemod voor oa true bypass) -> Ibanez TS-9dx -> Korg Pitchblack -> EHX Nano Muff -> MXR KFK 10-bands EQ -> Line 6 Echo Park -> BYOC (mxr) phase 90

Met het mini half-stackje erbij:

Senior Member

Standaard

mijn nieuwste creatie. Weg met de pedaltrain, welkom showcase!
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Member

Standaard

Vanwaar de switch van PedalTrain naar Showcase? Wat is dat derde pedaal van links, tussen de Flashback en Mercury?

Senior Member

Standaard

Vanwaar de switch van PedalTrain naar Showcase? Wat is dat derde pedaal van links, tussen de Flashback en Mercury?
    http://www.jampedals.com/waterfall/

Senior Member

Standaard

3e pedaal van links is een Jam Pedal Waterfall: een chorus. Erg goede chorus! Over de switch van pedaltrain naar showcase: Ik hou ervan als ik mn pedalen vast kan schroeven en daarnaast: dit is eigenlijk wel mn vaste pedalen set-up: alleen de volgorde ben ik niet over uit.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten