Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1191 van 1797 EersteEerste ... 191691109111411181118911901191119211931201124112911691 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.901 t/m 11.910 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Volgens mij is het een relic strat van het merk Vintage. Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar ik meen me te kunnen herinneren dat de strats van Vintage ook zo'n headstock hebben. De kop heeft trouwens ook wel iets van een Peavey. Maar ik gok toch op Vintage. Ik heb ooit op zo'n ding gespeeld in dezelfde kleur, inclusief de 'beschadigingen'. Op zich helemaal geen verkeerde gitaar voor het geld trouwens. Ja, voor het geld wat je ervoor moest neertellen in de winkel. Nieuw dus. Helaas kan ik me ook niet meer herinneren wat de nieuwprijs was van die dingen, maar duur waren ze iig niet. Maar het is absoluut geen Haar. Ik begrijp ook niet zo goed waarom de verkoper de gitaar voor een 'Haar' door wilt laten gaan. Mensen die bekend zijn met Haar zijn doorgaans goed op de hoogte van de markt en ze weten wat ze willen en ze weten wat het prijskaartje is dat erbij hoort. Ik denk dat de meeste beginnende gitaristen niet eens weten wat een Haar gitaar is. Die groep vindt het veel interessanter om het Fender logo op een plank te zien staan. Dat merk is voor iedereen bekend, zelfs voor de beginnende gitarist (hoewel ik ook wel eens iemand heb horen vragen om een 'Zeuven Ender' ).

Maar goed, ik heb niet het brein van een oplichter, dus ik snap de logica waarschijnlijk toch al niet zo.
    Nogmaals, ik denk dat het hier een Vintage betreft.

Hij heeft nu al de foto's van de headstock verwijderd....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jambi Bekijk bericht
    Wil natuurlijk niemand dood maken met een blije mus.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Mijn moedertje zei altijd al, Gibson's wegen zijn duister en zelden doorgrondelijk
    VINYL GEZOCHT!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door .slash. Bekijk bericht
    Hij heeft nu al de foto's van de headstock verwijderd....
    De gitaar staat er inmiddels niet meer op. Hij heeft 'm ofwel aan iemand verkocht die nu denkt dat ie een echte 'Haar strat' heeft, of iemand heeft Marktplaats ingelicht, waarna de advertentie verwijderd is. Zou die Houtense knul ook meelezen op dit forum?
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Standaard

Of hij is toch bang dat hij s'nachts de brandende voordeur ruikt terwijl hij verschrikt zwetend ontwaakt, en de koper van de gitaar lachend voor zn huis ziet staan met een vers geslepen glimmende bijl in de jeukende handjes. Dit vooruitziende lot spastisch willend voorkomen de advertentie met klapperende tanden en zweet in de bilnaad terwijl de Mickey mouse pyjama nog aan pogend te verwijderen. De buitensporige represailles met de niet voorziene gevolgen voor lijf en lief en erfgenamen. De enveloppe met lichaamsdelen van vermiste aan het hart liggende personen en het vriendelijke verzoek het verschuldigde bedrag gelijk aan die van deze gitaar op iets wat bijzondere rekeningnummers en locaties achter te laten. Uiteraard zou deze man zichzelf graag elke ochtend in de spiegel willen aankijken zonder het gesprek met de weerspiegeling aan te gaan omtrent de littekens en missende gelaatsonderdelen.

Ik wens iedereen het beste en vooral een goed en naar eer&geweten gitaar koop/verkoop verleden en dito toekomst.

Senior Member

Standaard

Ik ga er maar even vanuit dat ie zelf ook wel snapte dat die foto van de headstok met "Haar" erop toch de schijn opwekte dat het mischien om een Haar-strat zou gaan en dat ie dat niet wilde. En dat de gitaar dus met het eerlijke verhaal, namelijk dat het gewoon een leuke kloon met een ietwat fout stikkertje op de kop is, verkocht is. Ik probeer een beetje hoop voor de mensheid te houden, namelijk. De rest van de advertentie ademde, zoals ik eerder al zei, namelijk dat verhaal al heel duidelijk.
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

Mwoah..., ik heb al mijn vertrouwen in de mensheid sedert lange tijd voorgoed verloren. Altijd geweigerd om te geloven dat een mens in staat is om een volslagen obekende persoon met een schoon geweten willens en wetens te beflikkeren. Inmiddels weet ik dat zelfs mijn 'beste vrienden' oplichterij en smeerlapperij niet schuwen. Ik geloof niet meer in de goedheid van de mens. Alleen ik blijf te vertrouwen.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Senior Member

Standaard

Staat er al een tijdje, geen idee waarom de verkoper over Japan begint, meestal is het andersom, want het is gewoon een amerikaan.
    Was dit nuttig? Y/N

ℬℯℱ퓊풸퓀풾퓃'풩풾풸ℯ!™️

Member

Standaard

Tuurlijk, bijna onbespeelde gitaar. Nooit de lessen doorgezet, terwijl de gitaar flink is gebruikt en ook nog eens 1 dag actief op marktplaats. Twijfelachtig...

http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr
    Laatst gewijzigd door RaceRookie; 6 september 2013 om 15:59
    Ofniedan!

Senior Member

Standaard

Die ruikt een beetje fishy!
    2x bespeeld, 1 foto. En waarom een White Falcon customizen???
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jambi Bekijk bericht
    Wil natuurlijk niemand dood maken met een blije mus.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Mijn moedertje zei altijd al, Gibson's wegen zijn duister en zelden doorgrondelijk
    VINYL GEZOCHT!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door .slash. Bekijk bericht

Die ruikt een beetje fishy!
    2x bespeeld, 1 foto. En waarom een White Falcon customizen???
    Nee, gecostemaized.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaceRookie Bekijk bericht
    Tuurlijk, bijna onbespeelde gitaar.
    Dat staat nergens, alleen dat hij hem kennelijk weinig heeft gebruikt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaceRookie Bekijk bericht
    Nooit de lessen doorgezet, terwijl de gitaar flink is gebruikt
    Wie weet heeft hij op aanraden een goed 2e hands instrument gekocht bij aanvang van zijn hobby, en niet de fout gemaakt die vele maken met een cheapass instapper waardoor je nog sneller afhaakt.
    en ook nog eens 1 dag actief op marktplaats. Twijfelachtig...
    Hij zal als beginnend en afgehaakt gitarist nog niet veel gear in omloop hebben gehad.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten