Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 396 van 866 EersteEerste ... 296346386394395396397398406446496 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.951 t/m 3.960 van 8652
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nellyrocks Bekijk bericht
    Die manual heb ik gezien inderdaad. Ik ben alleen zo'n nerd die een logische volgorde wil qua effecten.

Die loop is super handig. Wat heb jij nu voor je drives dan? Faser en Vibe?

Ik krijg hem inderdaad vrijdag hoor ik net.
    Inderdaad, Phaser en Vibe ervoor!
    Qua logische volgorde is dat ook goed in te stellen hoor, wel even werk, maar het kan!
    Je kan bijvoorbeeld bank 0 tot 10 volgooien met chorus, bank 11 tot 20 met vibes, enz...

Ik zelf heb mijn effecten op setlist volgorde gezet.

Tankman
    Guest

Standaard

Die effectsloop in die Mobius lijkt me erg handig. Dat zou je dus in feite ook kunnen doen met de pre-amp van je versterker ipv drive pedalen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    Die effectsloop in die Mobius lijkt me erg handig. Dat zou je dus in feite ook kunnen doen met de pre-amp van je versterker ipv drive pedalen.
    Ja, denk het.
    prut...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    Ja, dat kan ook!

Tankman
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910 Bekijk bericht
    Ja, dat kan ook!
    Supercool! Toch maar eens een keer verdiepen in die Strymon pedaaltjes.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nellyrocks Bekijk bericht

Ik krijg hem inderdaad vrijdag hoor ik net.
    En? En? En?

Senior Member

Standaard

Toch maar de Goddess Zero erop. Klinkt erg fijn en meteen ruimte voor de PS-6...

Senior Member

Standaard

De Koch Pedaltone/Mesa combi vervangen door een Koch Twintone II, pedalenbakje kon dus een stuk kleiner. Het is de bekende Showmaster 24 Neutrik chassisdelen aan de achterkant (eerste gaat naar de preamp, tweede en derde zitten aan de fx loop van de Twintone). Voeding met een Cioks.

Line6 wireless -> Polytune -> NS2 -> Robotalk -> Dynacomp -> Koch Preamp -> Koch FX send -> NS2 -> MicroPOG -> Volumepedaal -> Carbon Copy -> Koch FX Return. De Voicesynth zit aan de tuner out van het volumepedaal.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door whoosh Bekijk bericht
    De Koch Pedaltone/Mesa combi vervangen door een Koch Twintone II, pedalenbakje kon dus een stuk kleiner. Het is de bekende Showmaster 24 Neutrik chassisdelen aan de achterkant (eerste gaat naar de preamp, tweede en derde zitten aan de fx loop van de Twintone). Voeding met een Cioks.

Line6 wireless -> Polytune -> NS2 -> Robotalk -> Dynacomp -> Koch Preamp -> Koch FX send -> NS2 -> MicroPOG -> Volumepedaal -> Carbon Copy -> Koch FX Return. De Voicesynth zit aan de tuner out van het volumepedaal.
    Vette Set !
    Hoe is dat, zo'n Twintone II ? Clean basis en pedalenvreten ? Ik vond de enige koch die ik ooit probeerde een beetje steriel ...? (Geeen idee meer wat voor een dat was hoor)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri92 Bekijk bericht
    Vette Set !
    Hoe is dat, zo'n Twintone II ? Clean basis en pedalenvreten ? Ik vond de enige koch die ik ooit probeerde een beetje steriel ...? (Geeen idee meer wat voor een dat was hoor)
    Dank u, ben er ook wel blij mee

Het was even wennen. De combi die ik hier voor gebruikte, een Koch Pedaltone met een EL84 Mesa klonk (en klinkt, want ik heb hem nog) namelijk als de spreekwoordelijke klok met een prachtige balans tussen het cleane en drive kanaal. In eerste instantie was ik dus wat teleurgesteld in de Twintone II. Maar de truuk zit hem in het volume, zet hem wat harder en voila... mooi clean en een lekkere drive, met een fijne balans tussen de twee kanalen. Het gaat dan qua volume iets te hard voor de repetities maar op het podium geen probleem natuurlijk.

Je kunt hem op halve kracht draaien door de speaker en powersoak parallel te zetten, 1 keertje geprobeerd en dat klonk niet echt fijn. Misschien nog eens proberen.

Zoals je ziet gebruik ik geen pedalen voor drive, maar als hij ze net zo slikt als een Studiotone dan zit dat wel goed. Mijn Timmy en OCD zijn in gebruik bij een familielid, die ze met een Studiotone gebruikt, i.c.m. zowel het cleane als drive kanaal, en een Zendrive, en dat leeft echt wel.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten