Ehm... Cooler dan Bo Diddley wordt het dus niet..!
Ehm... Cooler dan Bo Diddley wordt het dus niet..!
Het leven heeft geen zin.
Maar ik toevallig wel.
Maarten van Roozendaal.
als er stripboeken over je gitaar verschijnen.. dat lijkt me een teken van iconic.
![]()
Daar bestaat ook nog een eenvoudiger en goedkoper broertje van. Ik heb vaak getwijfeld om het ding te kopen en die plank te voorzien van een gouden of zilveren glitterlak. Vond ik geinig voor mijn podiumpresentatie bij de zingende fresia's. Scheelt, want daar zal ik die gitaar iig niet meer voor nodig hebben.![]()
Back on topic
Ben Simon builds some whacked out instruments. But this one has got to be the most bizarre looking guitar of all time. He calls this the Guitar 2d2, The buttons in front of the first string are a keyboard. This guitar is equipped with a drum machine, circa 1980’s, 3 built-in amplifiers, two pickups for the guitar and one lipstick pickup for the "harp", a fuzz tone and a phasor. It has 11 strings, 11 output jacks, 5 speakers and weighs a mere 19 pounds.
Ben, what the @#%$ were you thinking?
Zo, m'n WTF-momentje voor vandaag ook weer gehad, bedankt Pepe!![]()
"In God we trust, all others pay cash."
Weet je, ik ben iemand die best wel veel typen gitaar kan waarderen en er iets mooi aan vind,
maar hier heb ik toch moeite mee:
Rickenbacker 480
http://link.marktplaats.nl/715805164
Euh Mesaman, hier nog zo'n zwans-plank!
Laatst gewijzigd door Fisherman; 6 september 2013 om 20:37
Misschien is deze al een keer gepost, maar deze is ook wel erg apart:
Die Rickenbacker doet me een beetje denken aan die Warwickbassen waar zo'n dildo aanzit...
Favorieten/bladwijzers