Te Koop:
Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.
Gevraagd: Delay, Chorus
Ik heb in iedergeval al besloten er geen haast mee te maken , vrijdag gaat de Bassman mee naar de repetitie . Ik heb ook een paar nieuwe 1k5 weerstanden bestelt , die zitten rechtstreeks op pen 5 van de eindpitten en die kon ik wel eens te heet gestookt hebben.
Verder alles nog eens rustig nalopen en bij twijfel gewoon opnieuw solderen.
Nog even een noob-vraag , ik heb op pen 1 en 8 een 1 ohm weerstand voor het meten van de bias , pen 1 word niet gebruikt verder , kan ik die niet beter gebruiken voor de 1k5 weerstand te monteren? Deze "hangt" nu rechtstreek aan pen 5.
Ik bedoel dat ik hem gebakken heb met de soldeerbout.
Inmiddels de solderingen nagelopen , 1 slechte en 2 twijfelachtig , bij de pot voor de vibrato moest 1 van de lipjes tegen de behuizing gesoldeerd , deze zat dus niet vast. Inmiddels heb ik ook een 60 watt pook ,dus die solderingen ga ik ook nog eens bijlangs.
Te Koop:
Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.
Gevraagd: Delay, Chorus
Ik heb wel geschuurd , maar mijn Velleman station kan het niet aan , daarom heb ik nu ook een 60 watt pook gekocht.
Ik soldeer ook met 15watt op behuizingen van pots. Moet gewoon kunnen. Opruwen met een schuurpapiertje of mes en gewoon bakken.
Favorieten/bladwijzers