epoxy troep... om het circuit te verhullen, en tevens 'stevigheid' m.b.t. vervoer.
Te Koop:
Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.
Gevraagd: Delay, Chorus
Te Koop:
Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.
Heb je geen dunnere plaat voor de achterkant? Elk beetje minder gewicht is uiteindelijk fijn?
Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...
Sorry ik wist niet dat je er last van had
Ik heb daar wel aan zitten denken.. maar die randen moet een mooie ronding in komen. Dat kan alleen met een ietwat dikkere plaat. Sowieso is het meeste er al uit gezaagd zoals je ziet. De plaat is 15mm.. itt 18mm van de rest van de kast.
Zoals dit dus, die curve van de router... kan niet met een te dunne plaat.![]()
Laatst gewijzigd door kassie; 29 juli 2013 om 22:54
Te Koop:
Ha. Het zwaarste zal bij het cabje toch die twee EV speakers zijn.... Jammie. Daar zijn trouwens Neo versies van van.... eh.... Weber dacht ik...
Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...
Te Koop:
De laatste 5 pagina's ofzo gaan vrijwel uitsluitend over "looks" en allang niet meer over "guts"...
Wat maakt een "dumble" een "Dumble"? Het kastje?
tsss...
Frits
www.studiohetpand.nl
Favorieten/bladwijzers