Welke helft wil je kwijt dan?![]()
Lap!! Pepe, beauty!
ik ben normaal niet voor figured wood tele maar de associatie met Prince en op een of andere manier ook met Bigsby gitaren doet het helemaal voor mij
mijn mesa set moet blijven, de les paul, gibson V en de k7. en ja de ltd kan ik niet wegdoen want die heb ik van mijn grootvader gekregen voor hij gestorven is en het is een super gitaar...
maar als ik op niks moest kijken... mesa half stack, rack, pedalboard dat eronder staat, mijn les paul en de rest buiten en een 2de oude lp erbij.
Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab
same here. Ik weet nog dat ik de gitaar voor het eerst zag, ergens jaren tachtig en is toen gegraveerd op het netvlies. De Hohners deden het niet voor mij, it just didn't. Een aantal jaren geleden probeerde ik er eentje uit Japan te halen maar het was een zware onderhandeling die uiteindelijk nergens op uitdraaide. Deze reissue moet je ook zoeken, kleine dure productie.
Ik had eigenlijk min of meer besloten geen gitaren meer te kopen, uit te dunnen zelfs tot een stuk of 10. Dat voornemen is niet veranderd maar na 25 jaar netvlies dacht ik aw fuck it. Dat de gitaar echt uitzonderlijk goed gebouwd is hielp zeker mee.
Het enige minpuntje zijn de pickups, Lawrence USA black label. Ze klinken echt goed, daar niet van, maar ik gun het die eikel niet die Ome Bill genaaid heeft. Ik heb nog een originele Lawrence black label S1 uit begin tachtig in een doos ergens liggen. Het is wachten op een saaie regenachtige dag.
Haha, vet zeg! En nu gauw je haar in een kuif en druk gebarend gillende solo's geven en er mee weg komen![]()
"Het is maar een spelletje" - Confucius
.. ik vind onze kleine geilneef uiteraard een groot artiest maar ik ben niet speciaal fan van meneer. De associatie van hem aan deze gitaar gaat mij totaal voorbij.
nou.. een beetje dan.
Maar Pepe, waarin zit die uitzonderlijke kwaliteit? Er worden ieder jaar duizenden, zo niet tienduizenden geweldige telecasters gefabriceerd door vele bouwers en bedrijven. Wat maakt juist deze zo bijzonder (afgezien van de 'looks')?![]()
Mijn spullen.
Weet niet of het mag wat ik nu ga vragen, zo niet laat het me weten en ik verwijder het weer.
De gitaren op de achtergrond worden niet bespeelt, er mankeert aan elke gitaar wel wat.
Ik zou graag de elementen van de Yamaha strat overzetten naar het Chort stratje.
Nu heb ik 2 linkerhanden en geen geld. Zou iemand het voor me of samen willen doen met als beloning de rest van de Yamaha strat en de elementjes uit de Chort?
Eventuele materiaal kosten zijn uiteraard voor mijn rekening.
Favorieten/bladwijzers