Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 701 van 904 EersteEerste ... 201601651691699700701702703711751801 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.001 t/m 7.010 van 9036
    Senior Member

Standaard

je zou eens moeten uitzoeken hoeveel gitaarnetter's er werkelijk in een band spelen en hoeveel alleen maar thuis.
    daaraan kan je al zien waar de research van de hedendaagse bedrijven de hoogste prioriteit aan zullen geven.
    modeling heeft zaken mogelijk gemaakt die je met de beste en duurste buizenbak niet voor elkaar kreeg.
    bijvoorbeeld meespelen via hoofdtelefoon met een cd via een aux ingang.
    of een leuk geluid creëren op laag volume om vrede te houden met je buren (want niet iedereen woont op een boerderij of landhuis in the middle of nowhere)
    of met één versterker een idee krijgen wat voor specifiek geluid je uit een bepaald amps kan verwachten.

een uitspraak als '... blijft het beste' klopt gewoon niet, al is het maar vanwege budget, waar je speelt, en of je er wel of niet mee op pad moet.
    maar dat is mijn persoonlijk mening natuurlijk ;-)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops Bekijk bericht
    of een leuk geluid creëren op laag volume om vrede te houden met je buren (want niet iedereen woont op een boerderij of landhuis in the middle of nowhere)
    Vooral die !!

Mijn gitaar spelende buurman komt me mijn strot uit met zijn repetities en opnames thuis.
    Je 4*12 met top is leuk voor in de oefenruimte of op 't podium, maar je mot herpes in je harsens hebben om daar iedere dag thuis uren op los te gaan.

Senior Member

Standaard

Ik weet dat er anderen zijn die denken niks te maken te hebben met hun medemens, samenleving is voor hen een vreemd woord.
    maar een modeling amp of pedaal met hoofdtelefoon zou in jouw geval bij je buurman een uitkomst zijn Tupelo

Senior Member

Standaard

Lekker OD soundje thuis was jarenlang lastig maar leve de moderne techniek. En dat is voor mij geen modelling maar een Blackstar HT5 op een 2X12 met een effectenbakje in de effectsloop om hem nog een beetje te temmen.

BOT ( Back On Topic )

http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr

Daar is tie weer!!

Senior Member

Standaard

Net Heintje Davids. Komt elke keer weer terug...
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

Senior Member

Standaard

Doet je toch vermoeden dat die gitaar heel, heel, heel erg (p/k MP) tegen moet vallen.

Standaard

Deze vind ik toch niet mis: 325 voor een standaard squier tele, koffer en fender vibro champ..

http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr

Senior Member

Standaard

Jammer dat ie alleen als set weggaat, anders had ik dat ampje wel interessant gevonden...
    Turn it up • Bring the noise

Standaard

Misschien willen mensen wel gewoon teveel van hun gear. Eigenlijk is alles wat nodig is voor gitaar spelen voor iedere situatie er gewoon. Klein/groot vermogen, solid state/buizen/modelling, grote speakers kleine speakers, amps pa installaties, pc's. Probleem is dat mensen graag een all in one solution willen die alles op afroep doet.

Als je modelling ziet als aanvulling dan is het toch gewoon erg leuk wat het doet. Zelfde geldt voor guitar rig e.d. of een klein cube combootje. Modelling schiet tekort in de buizen simulatie en gezien de enorme sprong die processoren en software al hebben gemaakt ben ik bang dat er de komende tijd nog wel een verschil zal blijven bestaan. Wel wordt het verschil kleiner.
    " Great minds think alike"

Standaard 2dehands Ibanez

Ik heb best een mooie gitaar gevonden op 2dehands.be (http://www.2dehands.be/muziek/muziek...m_medium=email)
    Een roodkleurige Ibanez SA (zoals ik kan afleiden uit de foto). Voor een beginner als ik ziet het me er wel in orde uit.
    Enig probleem: meer informatie over de gitaar is er niet en ik zou graag het jaar en het precieze model te weten komen.
    Weet iemand dit aan de hand van het serienummer bijv. (zie foto achterkant nek)?
    En wat denken jullie van deze aanbieding?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten