Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1177 van 1797 EersteEerste ... 177677107711271167117511761177117811791187122712771677 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.761 t/m 11.770 van 17961
    Senior Member

Standaard

Zo is het maar net Geert.

Toeschouwer

Standaard

Niets verkeerds aan de advertenties van de beste man. Die hier alleen staan omdat The Sure Thing denkt dat hij leuk is...
    Het leven heeft geen zin.
    Maar ik toevallig wel.
    Maarten van Roozendaal.

Senior Member

Standaard

Trouwens fender geeft de keuze om die elektronica plaat om te draaien: de aanvoer draadjes naar jack, aarding en pickups zijn meestal lang genoeg om de switch van achter te zetten, en om te draaien. Wat ook regelmatig gebeurd, omdat die switch in het maaiveld ligt ...

s.
    If I can't fix it, you better bin it !!!

stijnkenens.eu en Stijn Kenens Luthier @ facebook

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Haha! Goed kijken: wat klopt er niet helemaal aan deze tele (ook al is ie origineel)

http://link.marktplaats.nl/698686094
    Tut tut... Ik zet er DUIDELIJK bij dat ie helemaal origineel is... Ik heb het totaal NIET over de verkoper. Het "anomalietje" viel mij gewoon op.
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Tut tut... Ik zet er DUIDELIJK bij dat ie helemaal origineel is... Ik heb het totaal NIET over de verkoper. Het "anomalietje" viel mij gewoon op.
    Maar om die advertentie hier neer te plempen, kunnen mensen gaan denken dat de gitaar niet klopt, gezien de titel van het topic en de insteek van dit topic en kun je hoe onbedoeld ook iemand schade berokkenen.
    Gewoon dit topic gebruiken waarvoor die bedoeld is: voor verkopers die het niet nauw nemen met de regels en de zaak proberen te belazeren en niet gaan "vervuilen" met advertenties van goedwillende verkopers om er een grappige insteek aan te geven.

Senior Member

Standaard

Ik ben niet verantwoordelijk voor wat Andere mensen kunnen gaan denken. Je bent duidelijk op de beschermtour naar deze verkoper. Ik ben ook niet verantwoordelijk voor eerdere onheuse bejegeningen naar deze verkoper. Ik vind dit een uitstekend topic om ook eens een telecaster te posten waarvan de electronica er andersom in zit. Hou op met politie-tje spelen. Ik post wat ik wil en waar ik wil. Ik doe het respectvol en met nuance, so no harm done.
    Laatst gewijzigd door the sure thing; 20 juli 2013 om 09:38
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Ik ben niet verantwoordelijk voor wat Andere mensen kunnen gaan denken. Je bent duidelijk op de beschermtour naar deze verkoper. Ik ben ook niet verantwoordelijk voor eerdere onheuse bejegeningen naar deze verkoper. Ik vind dit een uitstekend topic om ook eens een telecaster te posten waarvan de electronica er andersom in zit. Hou op met politie-tje spelen. Ik post wat ik wil en waar ik wil. Ik doe het respectvol en met nuance, so no harm done.
    De elektronica zit trouwens niet verkeerd om bij deze tele, het hoort zo op deze tele.

Ik ben het wel eens met Geert dat dit topic bedoelt is voor oprechte Twijfel over de eerlijkheid van de verkoper of de echtheid van het gene dat zij verkopen, niet om grapjes te maken over een verkeerd om (eigenlijk wel goed om) gemonteerde plaat.
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Senior Member

Standaard

.. Als ik op tele road worn google, zie ik toch alleen maar electronica met de elementachakelaar aan de "juiste" kant...

Senior Member

Standaard

.. Als ik op tele road worn google, zie ik toch alleen maar electronica met de elementachakelaar aan de "juiste" kant...
    Klikkerdeklikkerdeklikhiier

Case closed.
    Laatst gewijzigd door Buzzel; 20 juli 2013 om 17:44
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Senior Member

Standaard

Nou in dit geval speel ik wel agentje, omdat mensen zoals jij "die posten wat ze willen en waar ze willen" de boel onterecht aardig kunnen verzieken, tis internet hè, dingen blijven staan en zijn voor iedereen te lezen.
    Je moet gewoon topics gebruiken waarvoor ze bedoelt zijn en niet gebruiken om de clown uit te hangen, één clown Bassie is genoeg in NL denk ik...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten