Ik zou ook nog wel eens een firebird willen maar ik kan er niet aan wennen hoe die speelt.
Ik zou ook nog wel eens een firebird willen maar ik kan er niet aan wennen hoe die speelt.
Mijn huidige houthandel:
Elektrisch:
Helemaal vooraan:
- Zelf(ver)bouw body met esdoorn blok in het midden en een of andere fender usa hals.
Daar achter:
- Kritz Stradovarius S202
Daar achter:
- Fenix strat, mijn eerste gitaar. Klinkt onversterkt eigenlijk best goed, uitversterkt niet; prut elementen. Erg fijne hals, alleen jammer dat ie getordeerd is.
Achteraan van links naar rechts:
- Musicman Reflex
- Musicman Steve Morse Y2D
- Musicman Silhouette Special
- Zelfbouw 7-snarig Mockingbird model
- Parker Fly Deluxe
Akoestisch en bas:
Jose Rodriguez Model 20
L'arrivee L-01
MTD Heir 5
Zelfbouw fretless inspired by Ritter
het is alwer ene poosje geleden, maar wat heerlijk altijd om alle posts hier te zien!!!
dit is momenteel mijn setje, de Fender strat staat in de verkoop, ben nu aan het zoeken
naar wat anders. Een ES335 (beetje dikkere neck) of een tele (idem beetje dikkere neck).
Swing S2 strat (goedkoop prut-ding)
Gibson LP Studio '94
Alvarez RD20S
iets goedkoops akoestisch
Aria Pro II bass (iemand hier meer info over toevallig?)
Fender USA standard strat '08
Hartke B60
VOX AD15VT
Hughes and Kettner Edition Tube 20th (niet op de foto)
Nog iets van Orange, 10 watt voor in m'n rugzak.
Plank gaat van FV500H, Polytune, Mudhoney, OCD V4, SD Pupbooster, M5, DD5/FS5U
![]()
Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary
Vrnl kasteel, lachouffe, ...
Wel een mooi stel gitaartjes man! Les Paul Custom, Artist, Yamaha SG... Me like!![]()
Hier een foto van mijn collectie. Ik sta er zelf ook op, want het was oorspronkelijk een foto voor instagram (ik kreeg likes van chiksss, haha nee alleen dudes
, of toch wel chicksss?
).
Haha in ieder geval, wat er allemaal op de foto staat;
Basversterker: Hartke LH500 top met een AshDown MAG 4x10 cabinet
Gitaarversterker: Peavey Classic 30
Basgitaren: - Fender Precision Bass Mexican Standard
- Een oude Japanse shortscale Simar, gekregen van de buurman, omdat hij het geluid dat door de muren kwam wel leuk vond(heeft geen grote waarde, maar toch erg goed bedoelt! En is trouwens op de foto een beetje verborgen achter de Stagg)
Akoustische gitaren: - Stagg semi-accoustisch nylon
- Ibanez AEL 40 SE semi-accoustisch steelstring
Elektrische gitaar: Paul Reed Smith SE Singlecut Tobacca Sunburst
Verder heb ik nog een MXR GT-OD overdrive pedaal gemaakt door Dunlop, welke niet op de foto staat.
En datgene in mijn hand is een handmade mini-gitaar uit Istanbul
Verder zijn alle kabels Fender kabels, ik vind deze voor het geld heel erg een aanrader! (ong 15-20 euro voor 5,5m en erg degelijk!)
Laatst gewijzigd door loveu2man; 21 juli 2013 om 13:58
Eh... Past niet...
Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...
Favorieten/bladwijzers